Jou Buren ! / Wijk

Heb geen last van mijn buren of andere mensen hier:)
M'n scooter maakt sowieso niet zo veel lawaai (zit alleen ander uitlaatje op), en ik doe altijd wel rustig aan in woonwijken. Nooit gezeur, zelfs niet van agenten:).
 
In mijn buurt staan ze met de telefoon in de hand op straat....

En zelfs een keer een kranten knipsel in de bus gekregen dat ging over het opvoeden van jongeren ivm geluidsoverlast; ze waren alleen te laf om de afzender erop te zetten. :|
 
ik woon in een straat die aan de ene kant is afgezet met paaltjes zodat ze voor auto's doodlopend is , 1.5km oid loopt parrall naast de snelweg en een bos , dan de laatst km staan een paar alleen staande huizen, allemaal erg lieVe mensen , buurman is ook een VW freak en zit ook geregeld aan z'n kever te poetsen / sleutelen , heeft wel is gevraagt of ik z'n zenith wat sneller kon laten rijden :p

als de overbuur buiten staat en ik ben aan het testen komt ie altijd naar me toe om te vragen wat er is veranderd, en dat ie vroeger een honda dax had die ook was opgevoert etc ...
, woont er wat verder door een oudere man met een oeroude BMW motor , anyway, erg scootervriendelijke buurt :!

ooit een keertje met m'n speedfight door m'n straat aan het sjezen toen we er net woonde keek ik achterom , wijkagent in z'n golfje, ik stress, op afstandbediening van de poort gedrukt , over de oprit de tuin in gereden , scooter achter het tuinhuis gezet, kijk ik naar de oprit, ja hoor, agent reed erop , dusja ik denk game over, loopt ie naar me toe , ja is dat hier waar die paspoorten moeten worden aangepast vanwege een verhuis
:|
 
Kneiter said:
In mijn buurt staan ze met de telefoon in de hand op straat....

En zelfs een keer een kranten knipsel in de bus gekregen dat ging over het opvoeden van jongeren ivm geluidsoverlast; ze waren alleen te laf om de afzender erop te zetten. :|

best gaar, bij mij lullen ze wel 8er me rug om, dat ze last hebben van de opgevoerde scooter 8P die stnd zijn, als ze geluid horen meteen in poortje kijken of we wel voorzichtig rijden enz.
maar briefjes in mijn brievebus, ik zou bij me hele straat een briefje terug geven gelieve niet bij mij op de stoep te komen
 
Het zijn eerder mijn ouders die zeuren dat ik zit te sleutelen of te testen dan mijn buren Die vinden het eerder prachtig wat je allemaal met zn ding kan doen :P,en af en toe belt wel is iemand de politie op voor overlast maar meer ook niet

Opzich wel toffe buurt hier:)
 
k woon in een dorp met 2000 inwoners, dus iedereen kent elkaar. Nooit gezeik gehad toen k vroeger weleens met DR 70 op me vespa ohne uitlaat voorbij kwam rijde:P.
Maar me pa is er minder blij mee als de overbuur jonge zijn beta gaat teste zonder helm op(wat ook ni slim is nee....). Voor de rest woon k hier ideaal. Politie komt hier zelden!!
 
Mijn linkerburen (twee onder 1 kap) vinden het prachtig, mijn rechterburen 200 meter verder is een ducati dealer dus die hoor je ook niet zeuren
 
Andatura said:
Apsoluud hoor! Klomplementen!
zeik toch niet zo over iemand zen taal slash ABN
EDIT net verder gelezen dan mijn neus lng is ;)

ik heb een beetje gezeik met men buren, ze komen wel met me praten etc
maar als hij aanstaat woesjh komen ze naar buiten en
dreigen ze de politie te bellen.
de buren aan de andere kant vragen altijd wanneer hij nu eindelijk gaat branden des te beter.
 
Ik heb er nooit zoveel gezeik mee gehad.. schuin tegenover ons woont wel een politie agent, en dat is ook echt zo´n naaier. Was altijd wel mooi als ik weer met 30 door de straat kwam en hij zo stond te kijken van ooit krijg ik je wel eens :D

Sinds kort heeft mn broertje ook een brommer, en nu begint ie wat meer te zeiken (mijn scooter heb ik al 2 jaar niet meer dus hij dacht zeker dat ie er vanaf was)
Laatst stond mn broertje op straat zn brommer wat af te stellen, en toen kwam die agent dus naar hem toe met de mededeling of hij zn brommer wel heel vlug uit wilde zetten :D slaat nergens op natuurlijk.. hij heeft ook nog bij mn ouders lopen klagen die dag. Later op die avond is er ook nog een keer of 3 een politie auto door de straat gereden terwijl je die hier echt nooit ziet. Wel toevallig natuurlijk..

Maja.. hij is dus zo´n echte agent die er gewoon alles aan doet om iemand te pakken (zelfs terwijl ie geen dienst heeft)

Verder in de buurt heeft nog nooit iemand erover geklaagd, dus dat valt wel mee :)
 
zo hoort het ook
ieder ze eigen hobby, de 1 een wat lawaaierige dan de ander.
bij jeu de boel van bejaarden ga ik toch ook niet zeuren over dat getik van die balle steeds :P
 
Ik woon in een rustige buurt met veel groen, jonge mensen met kleine kinderen.. Toen ik m'n Beta nog had en die aan de snelle kant was, kreeg ik van verschillende mensen wel het verzoek of ik een straat eerder alvast mn "motor" af wilde zetten, ivm. geluidsoverlast.. Kan ik ook wel begrijpen hoor.. En sleutelen maakten ze nooit een probleem van, alleen het testen in de straat werd niet zo op prijs gesteld, maar werd ook weer niks van gezegd :) Goeie buurt hoor...
 
Uhm dit gebeurde ongeveer 2 a 3 x per week ... praatje met pa en ma ... dat je niet met een Evo 70 en Kundo KRD F1 over straat mag rijden :*

yEE76776.jpg


GNm76750.jpg
 
ik snap het echt niet wat de mensen mankeerd om de politie te bellen.... sorry hoor

als je elke dag alleen maar aan het testen bent oke.... maar waar moet je dan gaan testen 8P
 
Back
Top