hobbybws said:hahaha, ja ken dat ja, mn kleinste broer heb dat ook temet elke dag, is gek van wheelie'n (km'ters lang!!) en dan van die kunsies met mensen achterop, benen over t stuur enz enz, en vaste prik, 10 minute later....golf rijd weer s voorbij
rs rullezzz said:ja igg alkmaar hey?
mjah, jij bent de enigste in die hele buurt die geen kakker isBeta-Wijchen said:ik woon in een kakker buurt, niet echt veel last,ze komen iig nooit zeuren fzo ofdat het niet wat zachter kan, meestal hoor ik alleen ''dat komt nooit meer goed '' 8P.....verder woon ik naast een meer, dus weinig last van politie, alleen de laatste tijd steeds meer, omdat er van die kanslose kereltjes van 14/15 8ter bij ons bij het speeltuintje stoer staan te doen met hun puchjes die ze van mama gejat hebben... :X
BetaDriver said:Mn buurvrouw was ooit eens geweest om te vertellen op welke uren haar kleine kindje tussen de middag slaapt, en of ik als het mogelijk was buiten die tijden om met de scooter bezig wou gaan. Er heeft er nooit iemand geklaagd. Woon opzich in een hele nette buurt.
Je ouders zijn zelf ook zeikerdsjules_w88 said:ik heb dus echt een vreselijk KUTBUURT! (sorry voor het taalgebruik)
ze kwamen altijd naar buiten, gooien otto's/kliko's (hoe ze overal ook heten ) ervoor!!! en schelden altijd,
rij ik met 30 met m'n inmiddels std rox door de straat beginnen ze te schreeuwen en te zeiken, echt te erg voor woorden :|
eergisteren begon nog een man te dreigen een bezem tussen m'n wiel te steken :S echt te idioot voor woorden, stelletje gekken hier :S
EDIT:!! ik heb ook nog een anonieme kaart gekregen over dat het zo onrustig was in onze straat
misschien dat ik hem nog heb, ik zal hem eens zoeken +ralf+
Lg Tuning said:Bij ons liep het een x uit op een Mat partijtje tussen me zwager en mij VS. een vent die naar buiten kwam die een straatje verder woonde :X
we reden alleen maar langs met een SF 1 met tuned Std. cilindertje en twinner en nog wat rommel en een Phantom met reverse , 50 airsal en nog wat spul
mij benieuwe wat er gaat gebeuren als we met de Srpint Zip's ff gaan toeren door zijn wijkje :+
Kogel vrij vest ?
NRG subaru WRX said:nu woon ik ergens anders in echt een achterbuurt en die zeggen al helmaal niks