[2005] Hoe was jou jaar.!

Sja 18 geworden, nog steeds me rijbewijs niet..

School: 2de jaar van opleiding, zwaar klote gewoon...

Werk: Al 5 jaar het zelfde en nog steeds fijn 8), alleen verdiensten zijn wat weinig....

Hoop dat 2006 wat beter wordt :) , kwa School/werk, Sprint tijden, rijbewijs ..
 
Redelijk kut jaar gehad :x

Vorig jaar begonnen op kunstacademie in r'dam grafisch vormgeven, eerste semester (half jaar) eigenlijk moeiteloos gehaald. Toen vanaf begin 2005 ging ik steeds minder in m'n vel zitten zonder echt een rede te weten. Uiteindelijk nauwelijks nog naar school en besloten jaar over te doen. Met volle moed weer begonnen, maar zakte weer terug in die negatieve spiraal.. Uiteindelijk na veel gesprekken met spycholoog en psychiater bleek dat ik ADD heb (ADHD zonder H :+) en nu aan de medicijnen.

Voor de rest:
Werk: prima en altijd lachen.
Vriendin: al 4 jaar dezelfde, eigenlijk alleen maar beter geworden.
Vakantie: zomervakantie was top, nu nog boarden over 2 weken.+ralf+

Hopen dat volgend jaar wel iets beter wordt en eindelijk m'n ICE klaar is.
 
eindelijk na 2 jaar nix doen @ mbo ben ik erachter wat ik wil gaan doen :+

ik ga rechten studeren :) ... een hele vooruit gang voor mij. En voor de rest veel nieuwe mensen leren kennen, veel nieuwe vrienden gemaakt... leuk gefeest ook. Ik vond het top :D nu maar hopen dat 2006 net zo tov word (of beter }) )
 
school : mee gestopt.
vriendin: vanwege nieuwe baan niet naar gezocht.
werk: 35 uur @ makro was fijne tijd
mariniers shit allemaal gehaald en in jan beginnen.

al met al kijk ik terug op een kut jaar net als het jaar ervoor.
 
kut jaar, veel in de ziektewet geweest met mijn been vanwege een breuk.
geen fatsoenlijke vriendin gehad.
scooter is alles kapot aan gegaan wat er maar kapot kon.

volgend jaar word hopelijk in alle opzichten beter
goede voornemens voor volgend jaar
MEER BIER DRINKEN
 
Wel top jaartje weer:D

lekker gevlamt met scooter, 18 geworden en rijbewijs gehaald:W, leuke vriendin gevonden en eindelijk een opleiding gevonden waar ik iets mee kan:)
 
Best een goed jaar, 2005 jaar van school af gegaan, omdat ik meer met me scoot bezig was dan met me opleiding ( was nooit op school:P ) maarja pak alles van school weer op en heb dit jaar lekker gesprint,Vette meetings meegemaakt echt TE vet gewoon veel nieuwe vrienden gemaakt en chicks +ralf+ + ben 18 geworden
 
Voorspoedig jaar :P

Aan het begin net gestopt met school, halfjaar weinig uitgevoerd, beetje gewerkt, superzomer gehad in Dominicaanse Republiek en Oostenrijk, nieuwe opleiding begonnen waar ik veel van verwachtte en wat voorlopig allemaal positief is...

Volgend jaar de stijgende lijn voortzetten denk, hopelijk incl. een opknapauto om mijn vrije tijd mee te vullen en eindelijk m'n scooter afmaken. En meer nieuwe mensen ontmoeten :P
 
goed jaar...18 geworden 1ste keer rijbewijs gehaald +auto gehad...
vriendin gefregen waar ikinmiddels al 6 maanden iets mee heb
veel gewerkt maar ook veel gefeest
kortom een leuk en goed jaar..:)
 
Vriendin gekregen van je Douwe Egberts spaarpunten?

Voor mij een redelijk jaar, begon kut, midden was geweldig maar eindigde weer kut, eigenlijk zoals altijd... :x
 
Ralf said:
Vriendin gekregen van je Douwe Egberts spaarpunten?

Voor mij een redelijk jaar, begon kut, midden was geweldig maar eindigde weer kut, eigenlijk zoals altijd... :x


nee airmijls..:P
maarjah ben er zeer blij mee..:P
 
Lekker jaartje gehad, 18 geworden.. rijbewijsje gehaald.. auto gekocht.. vooruitgang geboekt @ werk.. vakantie was wat minder.. maar de scootermeetings zijn voor mij zeer goed verlopen :)
 
Mooiste dit jaar:

-Mn oto steeds mooier werd :#

-En dat ik een hele leuke meid heb leren kennen :love:

-Speelmans platen, ga nog steeds out van de foto's
 
Back
Top