183 cc LC ddl getuned eronder met mezoly uitlaat gaat goed lopen op een viva frameHoe voer je zoiets op?
Maar welke gram rolletjes moeten er dan bij? Ik heb nu standaard Viva rolletjes erin zitten.183 cc LC ddl getuned eronder met mezoly uitlaat gaat goed lopen op een viva frame
Zou je dat misschien gedetailleerder kunnen uitleggen? Ik ben een leek op het gebied van nitro en magneetklepjes met een knopjeHet snelste is 2Kg Nitro in de bak en een magneetklep met knopje Kun je vast wel een leuk sprintje voor 1 keer trekken...
ik zou 19.8 gram pakken en voor een viva moet je 25 x 17 hebben.Maar welke gram rolletjes moeten er dan bij? Ik heb nu standaard Viva rolletjes erin zitten.
Zou je dat misschien gedetailleerder kunnen uitleggen? Ik ben een leek op het gebied van nitro en magneetklepjes met een knopje
legend hahaN2O gasflesje van 2Kg, PICkit4 met Micro 18f4455 (JAL of Micro Phyton leren), stabilisators, rappid relay 12V, Buck convertor, drukschakelaar, PSI Drukregelaar, magneet klep, paar slangetjes en zo rechtstreeks de carb in. Vervolgens even alles uitrekenen en afstellen. Als luxe kun je door de 18f4455 nog een toeren aansluiting gebruiken (analoog naar digitaal of bij nieuwe modellen in hacken op de chip om uit te lezen en op door te schrijven) zodat je niet direct onderin al per ongeluk de boel los laat gaan. Simpel toch? EDIT: Bijna vergeten!!! Dikke tellers met flashing ledverlichting maakt het ook sneller! Niet te vergeten kun je door de luxe van de chip een powerknop gebruiken zodat het automatisch bij x toeren los gaat, immers is dat het mooiste. Verder moet je de zuiger veren iets ruimer maken (hoge toeren geeft veel hitte en kan de klep laten vastlopen) en zal de cilinder en etc wat aangepast moeten worden op het geweld. Uiteraard moet de brandstof, olie, lucht en etc ook allemaal een "beetje" aangepast worden.
Voor de goede uitleg kun je het beste naar de film van "Fast and Furious" kijken.
LOL ik zou bijna denken dat ik wist waar ik over sprak....
Iedeeeen heeft er 1 tegenwoordig. Heb er ook 3 gehad.N2O gasflesje van 2Kg, PICkit4 met Micro 18f4455 (JAL of Micro Phyton leren), stabilisators, rappid relay 12V, Buck convertor, drukschakelaar, PSI Drukregelaar, magneet klep, paar slangetjes en zo rechtstreeks de carb in. Vervolgens even alles uitrekenen en afstellen. Als luxe kun je door de 18f4455 nog een toeren aansluiting gebruiken (analoog naar digitaal of bij nieuwe modellen in hacken op de chip om uit te lezen en op door te schrijven) zodat je niet direct onderin al per ongeluk de boel los laat gaan. Simpel toch? EDIT: Bijna vergeten!!! Dikke tellers met flashing ledverlichting maakt het ook sneller! Niet te vergeten kun je door de luxe van de chip een powerknop gebruiken zodat het automatisch bij x toeren los gaat, immers is dat het mooiste. Verder moet je de zuiger veren iets ruimer maken (hoge toeren geeft veel hitte en kan de klep laten vastlopen) en zal de cilinder en etc wat aangepast moeten worden op het geweld. Uiteraard moet de brandstof, olie, lucht en etc ook allemaal een "beetje" aangepast worden.
Voor de goede uitleg kun je het beste naar de film van "Fast and Furious" kijken.
LOL ik zou bijna denken dat ik wist waar ik over sprak....
Nette Vivacity! Ik snap de paarse hitteschild alleen niet helemaal, doet toch wel een beetje af. De kappenset is daarentegen vreselijk mooi!Iedeeeen heeft er 1 tegenwoordig. Heb er ook 3 gehad.
Mijne zag er tevens wel dik uit!