Jou Buren ! / Wijk

FA BO LO US said:
Uhm dit gebeurde ongeveer 2 a 3 x per week ... praatje met pa en ma ... dat je niet met een Evo 70 en Kundo KRD F1 over straat mag rijden :*

yEE76776.jpg

GNm76750.jpg

OMG, waarom rijden ze altijd in Ford Mondeo als ze je komen naaien 8P.
Iedere keer dat ik aangehouden ben, is het wel in een Ford Mondeo :X!

het bekende belgie verhaal hiero: buren wonen 150 meter verderop ofzo, en heb een lange weg langs het kanaal waar niemand woont, dus er kan simpelweg niemand klagen...

wel als ik door het dorp rijd maja :p zijn alleen maar stille wallaroo's gewend hier |(

-Tom

Mijn buurtje is ook wel leuk. Scoot staat iets verderop in een garagebox. Overburen zijn zelf bezig met het tunen van daxen. Dus die zeveren niet, komen zelfs kijken en interessant doen. Het frituur iets verderop heeft ooit eens geklaagd, dat ik men gas moest lossen als ik ervoorbij reed. Dat is nu ook opgelost. De baas van het frituur is heel geinteresseerd in het hele brommergebeuren en heeft me 2 moto's gegeven voor op te knappen. Hij komt mss meekijken naar meeting in Lint. Dus das best wel leuk :p Voor de rest ja soms wel eens politie en die kijken is vies maar ze hebben me nog nooit kunnen pakken dus :p ben ofwel ietsjes sneller weg ofwel komen ze juist te laat :p. Toffe buurt hier

Woon ik ff goed :)

Woon midden in winkelcentrum, ben tijdens openingstijden nooit thuis, en mijn scoot staat daar ook niet.
Ik sleutel/stal mijn scoot altijd in onze eigen motor/scooterhandel, deze is midden op een industrieterrein met een auto-tunings garage 200 meter verderop. De 1e die komt klagen over overlast van 2-takt racers moet nog komen...

Binnenkort gaan wij verhuizen naar een kak-buurt hier in de uit het kluitengewassen dorp/mini-stad (waar nooit wat te beleven is...) ben benieuwd wat daar voor zeur mensen wonen. Heb er al familie wonen, en naar mijn weten valt het wel mee.

Enige waar wij nu trouwens last van hebben is zo'n cafe hier in de straat waar sommige stumpers het leuk vinden om snachts om 3 uur met een impreza met openuitlaat weg te scheuren met piepende banden. Vrij kansloos, want iemand met een echt snelle auto (net zoals meeste hier met scooters) rijden gewoonlijk rustig weg (motortje opwarmen).

Edit:
Politie :?

Het halve korps hier uit midden/west brabant aan motoren is bij ons in onderhoud. Nog nooit wat gehoord over de testritten over het industrieterrein :p
(Lauw, sprintje tegen een agent die zijn motor kwam halen :+ )

hier in de straat hebben ze al de neiging om mij en andere van de scooters af te trappen:S maar de laatste tijd lijkt et wel alsof ze er aan gewend zijn:D was vroeger we anders:) maar nu rijd er dik vaak een minibike door de straat en buurt heen en daar hebben ze nog niet over geklaagt volgens mij:) ze klagen wel als er voor de garage's aan auto's wordt gesleuteld en muziek aan hebben staan:S

maar er zijn gelukkig ook nog mensen die et intressant vinden en effe komen kijken:D

Ik heb zin om ff lkkr met me zwager die vent nog een x uit te dagen :D waar we bijna een keer matten hadden :D
maar nu hebben we 2 Zipjes met Sprint setupjes :X:X
en die maken wel wat meer herrie dan een reverse en een twinner pijp :D

Mijn buren zijn extreem erg, als ik al met een std cilinder en een c16 door de straat rij stappen ze al naar me ouders toe |(
Ben benieuwd wat ze doen als ik binnekort een 15+ PK blokje heb :W

Btw ik krijg altijd de schuld want als me buurjongen een keer door de straat knalt met zijn Polini For Race, staan ze weer meteen bij mij voor de deur...

Ondanks dat alles is er nog nooit politie langs geweest

maarjah mijn buurt klaagt ookaltijd over die scooters en als je lekker aan het testen bent of als ie alleen maar stationair loopt,maaruh ik loop toch ook niet te zeiken als er zn knetterende harley voorbij komt of een auto met een dikkepijp eronder,maar voorderest trek ik me niet echt wat van aan van dat gezeur van de buren :P

Big-Jay said:
Ik heb er nooit zoveel gezeik mee gehad.. schuin tegenover ons woont wel een politie agent, en dat is ook echt zo´n naaier. Was altijd wel mooi als ik weer met 30 door de straat kwam en hij zo stond te kijken van ooit krijg ik je wel eens :D

Sinds kort heeft mn broertje ook een brommer, en nu begint ie wat meer te zeiken (mijn scooter heb ik al 2 jaar niet meer dus hij dacht zeker dat ie er vanaf was)
Laatst stond mn broertje op straat zn brommer wat af te stellen, en toen kwam die agent dus naar hem toe met de mededeling of hij zn brommer wel heel vlug uit wilde zetten :D slaat nergens op natuurlijk.. hij heeft ook nog bij mn ouders lopen klagen die dag. Later op die avond is er ook nog een keer of 3 een politie auto door de straat gereden terwijl je die hier echt nooit ziet. Wel toevallig natuurlijk..

Maja.. hij is dus zo´n echte agent die er gewoon alles aan doet om iemand te pakken (zelfs terwijl ie geen dienst heeft)

Verder in de buurt heeft nog nooit iemand erover geklaagd, dus dat valt wel mee :)

Mulder Ijsselstein of een variant daarvan :D

Kort maar krachtig 8P

Maja ik woon in een ''gewone'' wijk, alleen veel buitenlanders...En daar erger me ik nog wel eens aan :X Nog nooit gezeik gehoord, alleen wel 1 keer toen mijn broer 15 was, reed ie met zen tomos nog geen 20 meter van de oprit af, komt de politie eraan, dat zal wel geen toeval zijn :P Maja voor de rest geen klachten :)

Ik woon in het centrum van Heemstede achter de Dekamarkt (=8terbuurt/straat). Opzich komt hier behoorlijk wat blauw voorbij vanwege voornamelijk mijn buren en wat andere mensen in de straat (2 huizen waar ze een heleboel fietsen verkopen ;) en nog 2 waar je voor coke en wiet terugt kunt). Af en toe wel is een vechtpartijtje bij de buren waar eerst zelfs 7 wagens vooruit getrokken werden :P.

Zelf heb ik niet zo'n last ervan aangezien ik die mensen allemaal wel goed ken. Ik heb al regelmatig gehad dat in me toen splinter nieuwe Aerox voor de deur had staan met de sleutels er nog in en zelfs in nacht. Ze zijn volgens mij bang omdat ik en me moeder bij de gemeente werken (wat eigenlijk geen reet uitmaakt maar ik vind het wel chill zo).

Eigenlijk woont er maar 1 echte zeikerd in de straat die altijd loopt te zeiken over me scooties (van die geiten-wollen-sokken-types die ook geen auto hebben en hun kinderen uitsluitend houten speelgoed mogen hebben enzo ;) ). Liep eerst zelfs te zeuren dat me Rox met std pijp teveel lawaai maakt :L en dat ik moest lopen in de poort en pas uit de straat hem aan mocht zetten :L . Viel bij mij in het verkeerde keel gat en was met een groepje vrienden demperloos in de poort gaan blazen om 11uur 's avonds en in die poort is hun deur en daarboven hun slaapkamer. Hun helemaal tiereliers geworden en gingen politie bellen die dus niet kwamen vanwege een valse melding die ze in het verleden hadden gemeld :P

Bij mij is het MEESTAL wel rustig.. behalve als me overburen thuis zijn.. die bellen al de politie als je de hond los laat lopen op straat :P maar ik let meestal wel op als ik ff een rondje ga testen.. dat ze niet thuis zijn..

En affentoe als ik op zondag's ga branden..
Dan komen er andere mensen uit de rest van de wijk dat ik hun zondag niet moet verpesten :P ben ik nu ook mee gestopt op zondag rijden :P me ouders willen geen gezeur met mensen hiero..

Ik heb nu dus iets anders gevonden woon vlakbij een hele grote hal voor veemarkten etc :S met een parkeer terrein mag daar nu gewoon op rijden.. politie mag me niet pakken is prive terrein dus das mooi 2 vierkante km testgebied :D

ik woon in een best grote wijk, en in mijn straat hebben 3 mensen een scooter met redelijk hard geluid, in de hele wijk zijn er ongeveer 10-20 mensen met een scooter waarvan 3 sprintscooters zijn, en wanneer me scooter buiten op het fietspad staat komt ongeveer iedere buur ff kijken met allemaal van reacties van : zo zo hoe hard gaat ie? ik had vroeger een chrydler(of hoe je het ook schrijft) en die ging wel heeel hard. En toen ik me kappen aan het schuren was kwamen er 2 met een adresje van een spuiter aan zetten :) en toen ik alleen thuis was en hulp nodig had met sleutelen ging me buurman me helpen, hij heeft vet veel verstand van motoren/scooters. hij rijdt zelf harley, 2 huizen verder op rijdt iemand op een kawasaki ninja en er heeft ook nog iemand een race kart wagen, en das alleen mijn straat (ps de ninja heeft die harde remus uitlaat (Y) )

Back