Jou favo Disco of Cafe

Originally posted by Eric
Radstake :7, geen moeilijk volk daar :P

Radstake vind ik dus echt niks.. Als je terug komt lijkt wel als je in een modderplas heb staan springen..
Ik ga zelf liever naar een discotheek waar je ziet dat mensen aandacht hebben besteed aan hun kleding (beetje stijl), en dat mis ik in de radstake..
 
Originally posted by /\/ E O /\/
Time-Out blijft relX, omdat het er altijd zo gezellig is :P

Ik ben daar 3x geweest en drie keer was het zo f*cking druk dat ik er echt niet meer heen hoef. Ook valt de muziek er zwaar tegen, het is het een morgenzon alleen dan vanaf 18 jaar. De sfeer die er hang is ook zeer slecht, hangt echt zo`n vecht sfeer, tenminste zo heb ik het 3 keer ervaren.
 
Originally posted by mvanwinsen5
Morgenzon kwam ik toen ik nog 16 was :P was is als je voor het eerst uit gaat wel cool maar dar ga ik nu echt niet meer naar toe

Ben er jaartje terug ook geweest, geen fuck aan mja vriendin wil ook eens plezier :)

Voor mij alleen big feesten, blije gedoe vind ik maar niks
 
time-out is kwa chicks wel leuk, verder niet veel aan, te druk, te heet, en veel agressief volk. een paar jaar geleden daar bijna iedere week geweest, laatst nog een x geweest en was gewoon nog steeds zo :|
morgenzon gaat nog wel, maar is ook niet alles
ben nu tegenwoordig vaak in de hoeve, is 18+, komt toch wel jonger volk, maar daar is het gewoon gezellig.
binnekort maar weer eens richting nijmegen, naar de matrix, en naar duitsland, worldcenter.
 
Originally posted by sf
ben nu tegenwoordig vaak in de hoeve, is 18+, komt toch wel jonger volk, maar daar is het gewoon gezellig.

Loopt die vriendin van me dus ook altijd rond :)

Even een keer tjekken..
 
Originally posted by sf
time-out is kwa chicks wel leuk, verder niet veel aan, te druk, te heet, en veel agressief volk. een paar jaar geleden daar bijna iedere week geweest, laatst nog een x geweest en was gewoon nog steeds zo :|
morgenzon gaat nog wel, maar is ook niet alles
ben nu tegenwoordig vaak in de hoeve, is 18+, komt toch wel jonger volk, maar daar is het gewoon gezellig.
binnekort maar weer eens richting nijmegen, naar de matrix, en naar duitsland, worldcenter.

Hoeve is wel leuk om relax te doen een avond mar verder geen super tent of zo. Trance zaal wordt af en toe wel lekker hard gedraait trouwens. Waar kom jij vandaan dan dat je wel eens uit gaat in groesbeek ?

Worldcenter blijft de topper voor mij !
 
Originally posted by mvanwinsen5
Hoeve is wel leuk om relax te doen een avond mar verder geen super tent of zo. Trance zaal wordt af en toe wel lekker hard gedraait trouwens. Waar kom jij vandaan dan dat je wel eens uit gaat in groesbeek ?

Worldcenter blijft de topper voor mij !

ik kom uit Beers, bij cuijk. wij zijn meestal met een best grote groep en als er dan ook nog bier bij is, dan is het er goed te doen, niet elke week, maar meestal wel:)
 
Originally posted by sf
ik kom uit Beers, bij cuijk. wij zijn meestal met een best grote groep en als er dan ook nog bier bij is, dan is het er goed te doen, niet elke week, maar meestal wel:)

ken je klaartje ook vast en zeker wel, weet ff niet hoe ze met de achternaam heet maar ze hebben een boerderij. Ze is denk ik nu 20.
 
Copa en het Vervolg in Brielle, Overboard en Skihut in Hellevoetsluis, Njoy in Rockanje, de soos in Oudenhoorn en Zuidland, en natuurlijk de schuurfeesten die hier zo af en toe zijn:)
 
Back
Top