ik woon in een straat die aan de ene kant is afgezet met paaltjes zodat ze voor auto's doodlopend is , 1.5km oid loopt parrall naast de snelweg en een bos , dan de laatst km staan een paar alleen staande huizen, allemaal erg lieVe mensen , buurman is ook een VW freak en zit ook geregeld aan z'n kever te poetsen / sleutelen , heeft wel is gevraagt of ik z'n zenith wat sneller kon laten rijden
als de overbuur buiten staat en ik ben aan het testen komt ie altijd naar me toe om te vragen wat er is veranderd, en dat ie vroeger een honda dax had die ook was opgevoert etc ...
, woont er wat verder door een oudere man met een oeroude BMW motor , anyway, erg scootervriendelijke buurt :!
ooit een keertje met m'n speedfight door m'n straat aan het sjezen toen we er net woonde keek ik achterom , wijkagent in z'n golfje, ik stress, op afstandbediening van de poort gedrukt , over de oprit de tuin in gereden , scooter achter het tuinhuis gezet, kijk ik naar de oprit, ja hoor, agent reed erop , dusja ik denk game over, loopt ie naar me toe , ja is dat hier waar die paspoorten moeten worden aangepast vanwege een verhuis
:|