This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jou Buren ! / Wijk

nou als ik sommige replies hier lees ben ik blij met mijn straat,

elke dag na school ben ik wel aant werk in de garage met de garagepoort wagenwijd open, en dan met de slijptol aan de gang

soms komt men buurman zelfs de garage binnen om te kijken watk aan doen ben, en begint ie over zijn jeugdherinneringen met (uiteraard) zijn puch
 
hobbybws said:
hahaha, ja ken dat ja, mn kleinste broer heb dat ook temet elke dag, is gek van wheelie'n (km'ters lang!!) en dan van die kunsies met mensen achterop, benen over t stuur enz enz, en vaste prik, 10 minute later....golf rijd weer s voorbij

ja igg alkmaar hey?

hier mag niks ,je wordt nooit gemats politie is hier gewoon zwaar irri
 
ik woon in een kakker buurt, niet echt veel last,ze komen iig nooit zeuren fzo ofdat het niet wat zachter kan, meestal hoor ik alleen ''dat komt nooit meer goed '' 8P.....verder woon ik naast een meer, dus weinig last van politie, alleen de laatste tijd steeds meer, omdat er van die kanslose kereltjes van 14/15 8ter bij ons bij het speeltuintje stoer staan te doen met hun puchjes die ze van mama gejat hebben... :X
 
hier ook wel toffe buurt... gemiddelde leeftijd: 40-45 jaar
en als ik aan een brommer aant sleutelen ben... gegarandeerd 2-3 man op de oprit en maar vertellen over hun zundapp van vroeger of van hun honda blackbird nu ... (mmhhh blijft toch geil die peekaa's )

echt NOOIT een agent, zelfs niet als we midden in de nacht tot 5x toe 'belleke trek' doen (3 uur snachts , bij buren die me ooit eens HARD afgensnouwt hebbn...)
 
@ veekaa: nja maar dat is belgie :+

Hier alleen maar ouderen in de buurt, kunnen het best goed met ze vinden... voorderest is er niet zoveel rots in de buurt .
 
Nooit gezeik hier in de buurt, maar ik ga hier ook nie knallen. Als ik 500 meter loop sta ik in de polder lekker geen gezeik en geen smeris
 
mjah, jij bent de enigste in die hele buurt die geen kakker is
frank=neg0r
 
Nergens last van eigenlijk, keertje kwartiertje met mn motor volgas de straat achter ons pleintje heen en weer gereden.
Vroeg de overbuurvrouw daarna of ze enig idee had hoe irritant zo'n motor was (4 uur 's middags...).
Mijn antwoord was iets van: "nee hoor, is een mooi geluidje" en liep maar weer verder, mens zeurt nogal snel...

Al doe ik als ik 's nachts terugkom ook wel rustig en laat mn motor het laatste stukje uitrollen.
Met de brommer ook nooit gezeik gehad.

Alleen de buurman was een keer over de rooie toen ik een vlammenwerper aan het testen was in de schuur :+
 


zeewolde is allemaal nette buurt
 
Je ouders zijn zelf ook zeikerds
Komen ze al naar buiten voor 2 fluitpatronen
 
Bij ons liep het een x uit op een Mat partijtje tussen me zwager en mij VS. een vent die naar buiten kwam die een straatje verder woonde :X

we reden alleen maar langs met een SF 1 met tuned Std. cilindertje en twinner en nog wat rommel en een Phantom met reverse , 50 airsal en nog wat spul

mij benieuwe wat er gaat gebeuren als we met de Srpint Zip's ff gaan toeren door zijn wijkje :+

Kogel vrij vest ?
 
Ik heb eigenlijk totaal geen problemen hierzo. Woon in een buurt vol bejaarden. Van m'n racescooter hebben ze geen last want die staat al 3 jaar niet thuis. Auto maakt ook geen herrie of ellende. Lekker rustig..
 
buurt/buren

nou mensuh ik zal eerst ff vertellen over de buurt.
ik woon in een niet egt al te leuke buurt (als je niemand zou kunnuh)
egt veel politie ensjow egt niet leuk gewoon. maar aan de andere kant is het wel weer tof hierow elke zondag illigale scooterrace! (rede me begin van scooters) maar word ook veel berooft en gestolen enzo.

nu dan maar me buren!
k denk dat ik niet egt het makkelijste huisplek heb. ik woon op ene hoekhuis en dan loopt er een straatjj van ongeveer 20 meter en dan ben je al op het politie bureau plein hierow waar standaart de rollerbank al klaarstaat.

ik woon dus al gezegt op een hoek en voorheen was me buurman doof en die daarnaast waren 6 maanden van het jaar in frankrijk. best chill dus nooit gezijk gehad nu wonen er sinds 5 maanden andere mensuh en zijn al fucking 4 keer aan de deur geweest of ik die scooter verderop wil starten. mooi niet haah ga gewoon lkkr door! hehe en wat betreft de politie. zijn best wel chill tegenover mij. ik ken ze allemaal en meneer motoragent komt mij waarschuwen als ze rollerbankcontrole houden (best aardige buren tog???)
maarjah ze weten ook dat ik met de scooter nie op openbare weg rijdt.
k mag zelfs met me stndaart runner de rollerbank op om te kijken of hij een goed vermogen heb ahah duszzz geen problemen met me buren
 


zorg gewoon dat je sprintertje sneller rijdt dan het kogeltje vliegt... en je hebt zo geen lompe vest nodig
 
vorig jaar woonde ik wel in een buurt met wat flinke huizen en mensen met wat centjes... er is nog nooit iemand aan de deur geweest om er wat van te zeggen terwijl die van mij toch wel wat geluid produceert })

nu woon ik ergens anders in echt een achterbuurt en die zeggen al helmaal niks alleen jammer dat het politiebureau hier om de hoek zit :X