This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

John's 2Fast4Race Sprintframe

Status
Not open for further replies.
Onder de 7 gaat je niet gauw lukken denk ik

Verder zegt vermogen niet superveel, ik had op eindhoven echt superweinig op de tovami bank.. omdat die van mij toen bij Tommy op de bank was geweest..

Maar reed wel een 6.47
 
Onder de 7 moet wel lukken, Titus noemt nu gelijk al een verschil van 0,53 seconden.

Denk dat je met een Sprint frame over het algemeen sneller bent als een zip?

Maargoed dat kan maar op 1 manier duidelijk worden
 
zullen we het dan nu maar weer over de sprinter van john hebben inplaats van jou zip...

het gaat de goede kant op john gewoon lekker door knutselen. Ik kan zo 4 mensen op noemen die met 21 pk of minder onder de 7 hebben gereden. dus dat moet jij ook kunnen met 23 pk
 
Is niet eens zijn zip

Ontopic

Je Sprinter is goed vet john
Ben benieuwd wat voor tijde je gaat rijden

grtzz
 
Is niet eens zijn zip

Ontopic

Je Sprinter is goed vet john
Ben benieuwd wat voor tijde je gaat rijden

grtzz

Dank ben ook erg benieuwd...


Ja nou als ik zelf 60 kilo woog wel ja maar ik ben helaas bijna 4kilo zwaarder...

Je praat er zo makkelijk over.


En John, ga eens lekker knallen met dat ding

Binnenkort word er geknald. ben hem nu lekker op zolder in elkaar aan het bouwen. netjes draadjes wegwerken/solderen etc.

Onder de 7 moet wel lukken, Titus noemt nu gelijk al een verschil van 0,53 seconden.

Denk dat je met een Sprint frame over het algemeen sneller bent als een zip?

Maargoed dat kan maar op 1 manier duidelijk worden

Ja ik denk het ook. We zullen zien

Onder de 7 gaat je niet gauw lukken denk ik

Verder zegt vermogen niet superveel, ik had op eindhoven echt superweinig op de tovami bank.. omdat die van mij toen bij Tommy op de bank was geweest..

Maar reed wel een 6.47

Nah goed we zien wel. :*
 
Wat is dat voor rare stotter aan het einde ? Iets zegt mij dat er toch iets kwa mengsel niet helemaal lekker zit, ook omdat je hem niet tot normaal stationair terug laat komen. Of lijkt het maar zo :+
 
Wat is dat voor rare stotter aan het einde ? Iets zegt mij dat er toch iets kwa mengsel niet helemaal lekker zit, ook omdat je hem niet tot normaal stationair terug laat komen. Of lijkt het maar zo :+

Aan het eind zat idd een rare stotter/dip. Ik had volgens mij bij deze run nog een te grote spoeier... Maar of dat dat de reden is geen idee.
 
uit de grafieken kan je dat ook afleiden, de toerentallijn daalt gewoon na de 60 km / uur oid (en nee dat is niet door een verkeert gemonteerde flens) , dat hoort al niet, laat staan met zoon korte overbrenging. Ook heeft het blok minder vermogen onder de 50 km / uur dan bij de vorige banksessie. Maargoed, pk's boeien niet, gewoon knallen.
 
Wat is dat voor rare stotter aan het einde ? Iets zegt mij dat er toch iets kwa mengsel niet helemaal lekker zit, ook omdat je hem niet tot normaal stationair terug laat komen. Of lijkt het maar zo :+

Toerenbegrenzer!
 
Maargoed, pk's boeien niet, gewoon knallen.

PK's boeien gedeeltelijk toch wel, kost allemaal al genoeg.
Vooral bij zo'n kitje...

Des al niet te min gewoon netjes John!
Er zit heus wel meer vermogen in, maar als het heel blijft heb ik liever deze score dan 24 of 25 en de wand overleeft het niet.
 

Maar het maximale vermogen ligt wel ongeveer bij dezelfde snelheid.

Vorige sessie 22pk @ 78,7 Km/h Koppel 11,7 @ 78.7
Deze sessie 23,1pk @ 83,4 Km/h Koppel 12,5 @ 70,6


We zien wel. Helemaal tevreden ben ik nog niet...

Toerenbegrenzer!



je had die begrenste eprom er toch uitgehaald sjon?

Ja dacht het wel 8P


Thanx Jordy. Zo denk ik er zelf ook over.
 
Last edited:
Sjon,

Heb je alles zelf gemonteerd?? anders is het misschien handig om het door iemand te laten doen die er verstand van heeft. Dan is die 25 pk makkelijk haalbaar zonder dat het kapot loopt.
 
Status
Not open for further replies.