John
New guy in town...
Zo even een systeempje gemaakt om met behulp van een schijfmaat de vooronteking eens goed temeten...
Eenvoudig maar effectief. Ik heb een Bougie helemaal leeg gehaald. Vervolgens hier en daar wat dingen er af gehaald. Toen In de bankschroef gezet en hem iets plat geperst. zodat de schuifmaar precies paste. Toen ik de bankschroef los draaide zat de schuifmaat vast. En nu kan ik dus exact mijn vooronsteking meten... ( hij word nog even netjes afgewerkt morgen op mijn werk)
Als ik hem op 2,5 (2,53) zet staat de rotor zo:
Niet helemaal lekker dus...
Als ik het streepje exact goed zet staat hij op 1,98 mm vooronsteking.
Nog even wat slangen, Krimpkous en stekkertjes gehaald. Zo dat ik de boel netjes kan solderen en fris met nieuwe stekkers kan aansluiten.
Lekker op me rommelzolder aan het solderen, de boel aan het aansluiten en netjes maken.
Ding weegt toch onder 40 kilo zonder vloeistoffen dus die til ik zo ff naar beneden
Oi!
Eenvoudig maar effectief. Ik heb een Bougie helemaal leeg gehaald. Vervolgens hier en daar wat dingen er af gehaald. Toen In de bankschroef gezet en hem iets plat geperst. zodat de schuifmaar precies paste. Toen ik de bankschroef los draaide zat de schuifmaat vast. En nu kan ik dus exact mijn vooronsteking meten... ( hij word nog even netjes afgewerkt morgen op mijn werk)
Als ik hem op 2,5 (2,53) zet staat de rotor zo:
Niet helemaal lekker dus...
Als ik het streepje exact goed zet staat hij op 1,98 mm vooronsteking.
Nog even wat slangen, Krimpkous en stekkertjes gehaald. Zo dat ik de boel netjes kan solderen en fris met nieuwe stekkers kan aansluiten.
Lekker op me rommelzolder aan het solderen, de boel aan het aansluiten en netjes maken.
Ding weegt toch onder 40 kilo zonder vloeistoffen dus die til ik zo ff naar beneden
Oi!