John's 2Fast4Race Sprintframe

Status
Not open for further replies.
OI lui! Ten eerste allemaal bedankt weer voor de reactie's en felicitatie's :*

Vandaag even wat foto's gemaakt en hem even aangetrapt. Ik heb hem even 5 meter in de tuin getest om te kijken of hij een beetje weg wil komen....
Niks anders dan Wheelspin op dit moment. (Niet zo gek met een koud bandje)

Maar goed wat foto's:

IMG_2842.jpg


IMG_2843.jpg


IMG_2846.jpg


IMG_2847l.jpg


Vervolgens mijn framepie weer lekker op zolder gezet met het oog op al die diefstal verhalen de laatste tijd ;)

Om nog even wat vragen te beantwoorden hierboven:

@ René: Ik laat het stuur zo omdat ik het een prettig zit houding vind zo... Aangezien het frame toch stiekem iets te lang is voor mij. Ik lig namelijk zowat voor het stuur ipv er over...

@ mman: Ik verwacht zeer binnen kort ook wel er mee te testen. Maar het probleem is dat ik nog geen auto heb... (vanaf 1 april heb ik weer een auto dus komt het helemaal goed)

@ Firefoxmhr (Michel): Ik kom nog wel even kijken denk...

@ Mikkel: :D ;)
 
Erg mooi *D


Persoonlijk zou ik alleen wel even een stukje Neorene op het zitje plaatsen.
Gewoon zwart (5mm dik oid).
Dat maakt het zitje ook wat dikker, wat het uiterlijk ook erg goed doet.

Ik vind het zoals het nu is niet zo mooi ogen + dat het niet zo lekker zit denk. :)
Maargoed, dat is mijn mening he ;)
 
Zeer mooi geworden John!,
Moet maar eens binnenkort maar ff bekieken :)
Hoe je allemaal hebt gedaan :P
Ben benieuwd op Jubbega ! :) Binnen kort maar Nieuw Milligen proberen?
 
Netjes , uitlaat raakt de grond niet ?

Edit : Hoe heb je eigenlijk die benzinetank gemaakt ? In de bodem van het flesje een gaatje in gemaakt , draad in getapt en dan die nippel er in gedraaid ?
 
Last edited:
Netjes , uitlaat raakt de grond niet ?

Edit : Hoe heb je eigenlijk die benzinetank gemaakt ? In de bodem van het flesje een gaatje in gemaakt , draad in getapt en dan die nippel er in gedraaid ?

Uitlaat raakt NET de grond niet :X ik hoop dat het goed gaat....

Ik heb gewoon een gat geboord in het tankje en het nippel er doorheen gefriemeld. Was ff een kut klus maar werkt wel ;)

Zeer mooi geworden John!,
Moet maar eens binnenkort maar ff bekieken :)
Hoe je allemaal hebt gedaan :P
Ben benieuwd op Jubbega ! :) Binnen kort maar Nieuw Milligen proberen?


Nieuw Milligen, graag! zeg maar wanneer!

Erg mooi *D


Persoonlijk zou ik alleen wel even een stukje Neorene op het zitje plaatsen.
Gewoon zwart (5mm dik oid).
Dat maakt het zitje ook wat dikker, wat het uiterlijk ook erg goed doet.

Ik vind het zoals het nu is niet zo mooi ogen + dat het niet zo lekker zit denk. :)
Maargoed, dat is mijn mening he ;)

Een idee waar ik dat weg haal?


Ziet er erg netjes uit john:)
Ben benieuwt wat voor tijden je gaat rijden,

Ben zelf ook erg benieuwd.
 
niet veel op aan te merken, gewoon strak framepje ;)
Maar vind je het niet fijner om met je handen in een schuine positie te rijden? zeg maar als een soort m-stuur houding? dat heb ik namenlijk.

Maargoed, het zal zeker hard gaan rijden :W
 
Hangt die uitlaat niet heel erg dicht bij de grond :P?

Edit/ lees je quote van Jules. Hopen dat je hem er niet onder weg rijd.

Verder vind ik dit echt een vette sprintframe, wat ik bij vele niet vind.
 
Een idee waar ik dat weg haal?



Er zijn wel wat bedrijfjes die "kleine stukjes verkopen" ( dat je niet gelijk een paar meter hoeft te bestellen.)
Ik was er toen ook naar opzoek en heb toen wel wat tips gekrgen.
Misschien staat het nog ergens in de search (ik zal zo wel ff zoeken.)
Ik vond ineens een stuk onder in een la van een gereedschapskist (wat nergens voor diende), dus ik heb toen dat gebruikt en verder geen winkels af gemaild/gebeld. Vandaar dat ik even niet meer weet waar je het kan vinden.

(ik ga ff searchen)



edit: lekker snel :)

Ik zocht toen een grote oplage omdat ik van plan was een groot aantal frames te maken, maar je kunt ook klein bestellen.
Of zoals Joel zei , een muismatje.

http://forum.scooterforum.net/forum/f80/zadel-schuim-133197/
 
ik zat nog effe naar je frame te kijken. je blok hangt voorover. Bij een std pia scooter is juist tegenover gesteld.
Heb je geen last van een overlopende carb? Je rijd ook niet met een wigje onder een hoek toch?
 
hele vette pica's john:D je frameje is echt super geworden en bruut dat uitlaat zo laag licht:D:D

Ja wel leuk zo laag maar hoop dat ik hem niet ga raken @ Jubbega's Oneffe weg....


niet veel op aan te merken, gewoon strak framepje ;)
Maar vind je het niet fijner om met je handen in een schuine positie te rijden? zeg maar als een soort m-stuur houding? dat heb ik namenlijk.

Maargoed, het zal zeker hard gaan rijden :W

Nee vind dit wel makkelijk zo. Lekker smal ;)

clip ons lijken me wel wat op dit ding:)

erg vet

keep on doing the good work1

Mwha prettige zit houding vind ik ook wel belangrijk.


Hangt die uitlaat niet heel erg dicht bij de grond :P?

Edit/ lees je quote van Jules. Hopen dat je hem er niet onder weg rijd.

Verder vind ik dit echt een vette sprintframe, wat ik bij vele niet vind.

Hoop ik ook niet :X Dank ;)

Er zijn wel wat bedrijfjes die "kleine stukjes verkopen" ( dat je niet gelijk een paar meter hoeft te bestellen.)
Ik was er toen ook naar opzoek en heb toen wel wat tips gekrgen.
Misschien staat het nog ergens in de search (ik zal zo wel ff zoeken.)
Ik vond ineens een stuk onder in een la van een gereedschapskist (wat nergens voor diende), dus ik heb toen dat gebruikt en verder geen winkels af gemaild/gebeld. Vandaar dat ik even niet meer weet waar je het kan vinden.

(ik ga ff searchen)



edit: lekker snel :)

Ik zocht toen een grote oplage omdat ik van plan was een groot aantal frames te maken, maar je kunt ook klein bestellen.
Of zoals Joel zei , een muismatje.

http://forum.scooterforum.net/forum/f80/zadel-schuim-133197/

Bedankt voor de info Andries ;) Ik zal eens kijken.

ik zat nog effe naar je frame te kijken. je blok hangt voorover. Bij een std pia scooter is juist tegenover gesteld.
Heb je geen last van een overlopende carb? Je rijd ook niet met een wigje onder een hoek toch?

Hij loopt niet over... Ik hoop wel dat hij wel goed brandstof aan blijft zuigen...

Ziet er erg goed uit kerel! :W

Dank Bojt ;) Ik heb van het weekend al volop gebruik gemaakt van je doppen setje. Prettig setje ;) en zeer compleet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top