John's 2Fast4Race Sprintframe

Status
Not open for further replies.
Sjon,

Heb je alles zelf gemonteerd?? anders is het misschien handig om het door iemand te laten doen die er verstand van heeft. Dan is die 25 pk makkelijk haalbaar zonder dat het kapot loopt.

niet om je reactie onderuit te halen, ik snap hoe je het bedoelt.
Maar dat blok zit gewoon super netjes in elkaar. een of ander tunings bedrijf zou het niet anders doen:)
dat blok zit gewoon goed.
waar misschien nog winst in zit, en wat sjon kan verbeteren is om misschien beide poulies van malossi te kopen. misschien toch eens een am6 inlaat proberen
 
Sja ik vind dat am6 gedoe ook een beetje uit de lucht gegrepen in zijn geval.. Met deze onderdelen moet er meer uit te halen zijn en dat gaat ook vast wel gebeuren als er meer tijd op de bank word door gebracht.
 
Sja ik vind dat am6 gedoe ook een beetje uit de lucht gegrepen in zijn geval.. Met deze onderdelen moet er meer uit te halen zijn en dat gaat ook vast wel gebeuren als er meer tijd op de bank word door gebracht.

Idd zonder AM6 moet er ook wel meer gehaald kunnen worden. Maar goed voor die 2 uur die ik totaal op de bank heb doorgebracht... Begin toch wel sterk aan mijn onsteking te twijfelen.

en gewoon onderdelen en nieuwe dingen testen :)

Ja. Wil eigenlijk ook nog wel eens een ander carbje testen.

Sjon,

Heb je alles zelf gemonteerd?? anders is het misschien handig om het door iemand te laten doen die er verstand van heeft. Dan is die 25 pk makkelijk haalbaar zonder dat het kapot loopt.

No offence maar dat blokje zit gewoon goed in elkaar hoor. Ik heb al heel wat blokjes inelkaar gezet. En ik kan je wel zeggen dat daar niks mis mee is...

En je kan alles wel bij een ander laten doen maar daar heb ik deze hobby niet voor. Dan had ik wel een kant en klaar XSH blokje gekocht en ging ik daar fijn mee rijden.... Daar kan ik persoonlijk de lol niet van inzien... Zo kan iedereen snel zijn...
 
Heb net nog even me vooronsteking gemeten. Met een digi schuifmaat. (Mijn micrometer heb ik uitgeleend.) en daar kom ik op vreemd genoeg op 2,0 uit 8P
 
Heb net nog even me vooronsteking gemeten. Met een digi schuifmaat. (Mijn micrometer heb ik uitgeleend.) en daar kom ik op vreemd genoeg op 2,0 uit 8P

Staat best laat inderdaad, voordat je allemaal weer mooie reacties krijgt van: je voorontsteking moet op 2.25 staan hoor:P....

Verschilt dus ook met een 44 slag he ;)!

Succes, je vind heus nog wel wat vermogen nu je dit hebt ontdenkt!
 
Hey John, wij hebben onze rotors op 2,6 staan.

Stefan heeft het zelfde als jou (krukas etc), hij is ook benieuwd naar zijn score.
We kunnen wel verschillende tijden testen @ rotor, misschien heb je er wat aan.
 
2.0 is idd behoorlijk laat. Als het daadwerkelijk zo is verklaart dit dus waar de PK's gebleven zijn. Iig blijkt wel weer dat er nog potentie zat is, zonder dat je er veel geld in moet stoppen;)
 
2.0 is idd goed laat. Dat verklaart een hoop. als je langer in slag gaat moet je idd ook vroeger in voorontsteking. Ik weet zeker dat dit blok hard zat zal gaan lopen:).
 
Staat best laat inderdaad, voordat je allemaal weer mooie reacties krijgt van: je voorontsteking moet op 2.25 staan hoor:P....

Verschilt dus ook met een 44 slag he ;)!

Succes, je vind heus nog wel wat vermogen nu je dit hebt ontdenkt!

Ja idd. Ik heb de eerste keer ook gemeten met een micrometer. Maar ik krijg nou wel een beetje mijn twijfels bij dat ding... (Het is zo'n goedkope)


John daar zal wss ook iets vermogen gebleven zijn ;) heb me blokje oplaten bouwen bij rick die heeft hem op 2,55 gezet ( ook 44 duh 8P )

Nick

Ja ik had hem ook moeten nameten. Maar ik was er heilig van overtuigt dat hij goed stond...

Volgens mij had ik je dat van die voorontsteking ook al aangegeven :P

:*

Gebruik je wel een spie in je as.. Verschuift de boel ook minder snel.. gelijk maar ff testen want 2.0

Ja ik heb volgens mij de spie er wel in. (Het is al weer een tijd geleden dat ik hem in elkaar gezet heb)

Wel vreemd john, we hebben hem samen toen nog op 2,5 gezet.

aangezien 44 slag rond de 2,5 moet zijn.

Ja idd... vreemd...

Hey John, wij hebben onze rotors op 2,6 staan.

Stefan heeft het zelfde als jou (krukas etc), hij is ook benieuwd naar zijn score.
We kunnen wel verschillende tijden testen @ rotor, misschien heb je er wat aan.

Ja mischien wel. Wanneer denken jullie op de bank te gaan? Hou me op de hoogte.

2.0 is idd behoorlijk laat. Als het daadwerkelijk zo is verklaart dit dus waar de PK's gebleven zijn. Iig blijkt wel weer dat er nog potentie zat is, zonder dat je er veel geld in moet stoppen;)

Juist ;) Komt wel goed...

2.0 is idd goed laat. Dat verklaart een hoop. als je langer in slag gaat moet je idd ook vroeger in voorontsteking. Ik weet zeker dat dit blok hard zat zal gaan lopen:).

Ik ben er ook wel van overtuigd dat het goed hard zal rijden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top