Hahah wou je zeggen dat 23+ niet mogenlijk is dan op evo?
Je praat er zo makkelijk over.
En John, ga eens lekker knallen met dat ding
zullen we het dan nu maar weer over de sprinter van john hebben inplaats van jou zip...
Is niet eens zijn zip
Ontopic
Is niet eens zijn zip
Ontopic
Je Sprinter is goed vet john
Ben benieuwd wat voor tijde je gaat rijden
grtzz
zullen we het dan nu maar weer over de sprinter van john hebben inplaats van jou zip...
het gaat de goede kant op john gewoon lekker door knutselen. Ik kan zo 4 mensen op noemen die met 21 pk of minder onder de 7 hebben gereden. dus dat moet jij ook kunnen met 23 pk
Je praat er zo makkelijk over.
En John, ga eens lekker knallen met dat ding
Onder de 7 moet wel lukken, Titus noemt nu gelijk al een verschil van 0,53 seconden.
Denk dat je met een Sprint frame over het algemeen sneller bent als een zip?
Maargoed dat kan maar op 1 manier duidelijk worden
Onder de 7 gaat je niet gauw lukken denk ik
Verder zegt vermogen niet superveel, ik had op eindhoven echt superweinig op de tovami bank.. omdat die van mij toen bij Tommy op de bank was geweest..
Maar reed wel een 6.47
Wat is dat voor rare stotter aan het einde ? Iets zegt mij dat er toch iets kwa mengsel niet helemaal lekker zit, ook omdat je hem niet tot normaal stationair terug laat komen. Of lijkt het maar zo :+
Wat is dat voor rare stotter aan het einde ? Iets zegt mij dat er toch iets kwa mengsel niet helemaal lekker zit, ook omdat je hem niet tot normaal stationair terug laat komen. Of lijkt het maar zo :+
Toerenbegrenzer!
Maargoed, pk's boeien niet, gewoon knallen.
uit de grafieken kan je dat ook afleiden, de toerentallijn daalt gewoon na de 60 km / uur oid (en nee dat is niet door een verkeert gemonteerde flens) , dat hoort al niet, laat staan met zoon korte overbrenging. Ook heeft het blok minder vermogen onder de 50 km / uur dan bij de vorige banksessie. Maargoed, pk's boeien niet, gewoon knallen.
Toerenbegrenzer!
je had die begrenste eprom er toch uitgehaald sjon?
PK's boeien gedeeltelijk toch wel, kost allemaal al genoeg.
Vooral bij zo'n kitje...
Des al niet te min gewoon netjes John!
Er zit heus wel meer vermogen in, maar als het heel blijft heb ik liever deze score dan 24 of 25 en de wand overleeft het niet.
Oke Meneer :+ :L
Jos, praat aub niet over dingen waar je niets vanaf weet :*
maarja ontopic dus : Vette scoota man :W