John's 2Fast4Race Sprintframe

Status
Not open for further replies.
Idd.

Blokje heb ik zelf gedaan alleen spoelers. Kotteren idd door fred moteren.
Ik heb ook geen geld boom op mijn rug. Dus verlopig laat ik het zo. ik monteer de flens goed. Kijk of ik in de inlaat nog wat kan veranderen. En ga op straat testen.
 
Opzich wel een leuke score, maar in mijn ogen totaal niet genoeg.

23+ halen wij zelfs met evo :p haha

Maar komt vast goed john, :W
 
Kijken of je die piek misschien nog ergens terug kan halen...


Voor de rest is het toch niet echt een score om je voor te schamen dacht ik zo.

Succes grote :*
 
23+ halen wij zelfs met evo :p haha

Zelfs met een EVO ? Uit een Speed knallen jullie 'even' 24+ dan zeker ?


Heb je al wel eens op de weg gereden met deze? Misschien knalt die wel vreselijk hard op de weg! Of doe je het alleen maar voor pk's?
 
Kijken of je die piek misschien nog ergens terug kan halen...


Voor de rest is het toch niet echt een score om je voor te schamen dacht ik zo.

Succes grote :*

Ja ik kijk wel. Ik schaam me ook niet hoor gid :* Alleen had stiekum toch op meer gehoopt. Maar goed heb er ook maar 1,5 uur op gestaan en verder geen andere dingen getest.

Opzich wel een leuke score, maar in mijn ogen totaal niet genoeg.

23+ halen wij zelfs met evo :p haha

Maar komt vast goed john, :W

Ja alleen moet je het verschil zien in het aantal bankuren/Kosten. ik heb nu totaal 3uur op de bank gestaan. En heb nu 23,1 hoeveel uren keer een bepaald bedrag heeft die evo op de bank gestaan. Los van het tune werk wat ook wel het nodige gekost zal hebben ;)


Misschien nog wat spelen met je voorontsteking, kan ook schelen.

Ja idd. Dit heb ik eigenlijk niet getest. Het blokje loopt nu wel erg mooi en dat is ook wel belangrijk. Betrouwbaar en constant.

Zelfs met een EVO ? Uit een Speed knallen jullie 'even' 24+ dan zeker ?


Heb je al wel eens op de weg gereden met deze? Misschien knalt die wel vreselijk hard op de weg! Of doe je het alleen maar voor pk's?

Ik doe het zeker niet voor de Pk's. Mijn mening is dat je op de testbank dingen kan testen die je opstraat niet ziet/merkt Nu maar gewoon eens zien of het op straat knalt.
 
Jammer John van die 23,1 je heb togh aardig wat dingetjes verbeterd al tov vorige x wat voor sproeier zat je dit keer of ook weer erg safe?
Hoe dan ook een van de netste "kamikaze frame's"

Gr nick
 
Als ik kijk naar de grafiek, hoe die begint te "trillen" na ongeveer 70kmh, zou ik toch zeker nog een keer gaan spelen met je ontsteking :)

Verder, iedereen staart zich hier wel blind op dat vermogen, maar ongecorrigeerd zit hij toch al op 24,6pk.... echt niet een slechte score hoor?

Zorg nou maar dat het fatsoenlijk meters maakt. Tuurlijk zal er iemand zijn die er meer uit haalt, maar mijn 2Fast tikt ook maar net de 25pk aan (ongecorrigeerd). En zo zijn er nog veel meer... Titus z'n ouwe 2fast blok liep ook altijd iets onder de 25, en zo zijn er nog veeeeel meer die rond dat vermogen zaten. Tuurlijk zijn er lui die er meer uit halen, maar die hebben of een bank in de schuur, of maken gewoon erg veel runs ergens op de bank, om dat vermogen dan ook daadwerkelijk te behalen.

:) Just my 2 cents.....
 
Jammer John van die 23,1 je heb togh aardig wat dingetjes verbeterd al tov vorige x wat voor sproeier zat je dit keer of ook weer erg safe?
Hoe dan ook een van de netste "kamikaze frame's"

Gr nick

Vrij safe. kon nog wel wat kleiner. Ook dat had nog wel wat gescheeld. ik zit nu op 170 in een keihin rep. Maar hij is iig nu wel betrouwbaar.

Als ik kijk naar de grafiek, hoe die begint te "trillen" na ongeveer 70kmh, zou ik toch zeker nog een keer gaan spelen met je ontsteking :)

Verder, iedereen staart zich hier wel blind op dat vermogen, maar ongecorrigeerd zit hij toch al op 24,6pk.... echt niet een slechte score hoor?

Zorg nou maar dat het fatsoenlijk meters maakt. Tuurlijk zal er iemand zijn die er meer uit haalt, maar mijn 2Fast tikt ook maar net de 25pk aan (ongecorrigeerd). En zo zijn er nog veel meer... Titus z'n ouwe 2fast blok liep ook altijd iets onder de 25, en zo zijn er nog veeeeel meer die rond dat vermogen zaten. Tuurlijk zijn er lui die er meer uit halen, maar die hebben of een bank in de schuur, of maken gewoon erg veel runs ergens op de bank, om dat vermogen dan ook daadwerkelijk te behalen.

:) Just my 2 cents.....

;) precies. Hier hoef ik eigenlijk niet veel aan toe tevoegen. Bijna iedereen (ook ik) staart blind op PK's en tuurlijk is dat ook wel belangrijk. Maar ik heb simpelweg niet de financiele mogelijkheden om ff de hele dag op de testbank te staan. Als dat het geval was ging ik gisteren zeker wel met meer naar huis. Maar goed aangezien ik geen geldboom op mijn rug heb en ik sommige dingen belangrijker vind. (Wil binnenkort aan mijn badkamer en keuken beginnen) Moet ik andere dingen laten ;)

Onsteking verhaal is idd iets voor de volgende keer ;)
 
idd score kan beter, maar 23 pk gecorrigeerd is opzich ook niet verkeerd.
en als je al 4pk winst heb gemaakt ben je toch al redelijk op de goede weg :)

suc6!
 
Ik vind gewoon netjes dat tie 23,1 pk heeft en niet vastnaait oid.
Tja, pks? beetje paardekrachten kijken. Vind meer belangrijker hoe hij op de weg doet en dat wel handelbaar is.

Vind gewoon super John! Volgende x trakteer ik? We hebben ons vermaakt ;) dat gaat toch om?
 
Je moet gewoon telkens op dezelfde bank testen. Ook al boek je bij wijze van spreken winst vanaf 18 pk naar 19 pk, lekker boeiend. Op de baan zie je wel hoe het brand. Die pk-hype is alleen maar voor flapdrollen die wijs over willen komen. 23, 24 of 25 pk, gecorrigeerd/ongecorrigeerd, dat moet je allemaal relativeren naar een plekje in je harsens waar je er niet meer wakker van ligt.
 
Heey John, 23,1 vind ik nog steeds niet slecht. Uit je verhalen begrijp ik ook dat je geen 10 uur gebankt heb in totaal, dus meer zit er toch nog altijd in.

Maargoed, ik zie dat je nog een "originele" inlaat hebt (mhr spruit / vl13) je mag best een keer mijn am6 spruit + js adapter lenen, er zijn geruchten dat dat al snel 0,5PK kan schelen of misschien zelfs een hele. Ik houd het bij geruchten omdat ik het zelf niet getest heb.

Of ben je niet meer van plan om te banken? Als je bij mij in de buurt woont (Roosendaal) kan ik wel een goedkope/gratis bank sessie voor je regelen, is wel op een Dynojet, maar zolang je het verschil maar ziet :)

Voor de rest vind ik dat je trots mag zijn op je aanpak, en de nette sprinter die je gebouwt hebt. Moet alsnog leuke tijden mee te rijden zijn!
 
Gaat de goede kant op :)
Misschien ooit eens een ander pijpje testen.

Misschien heb ik er overheen gelezen... maar met wat voor rf rijd je nu?

Als je je vermogen goed op de weg kunt zetten zie ik je nog wel een tijd onder de 7.5 rijden.
Ik reed met mijn runner iig 7.4 toen. Totaal gewicht met mij erop was 150 kilo en ik had aardige wielspin.
Onafgesteld/ zonder te banken (alhoewel het blokje wel lekker liep :) ).
 
juist die 23.1 is gewoon een lekkere score, nou even afwachten wat het op de weg doet.
verder was het gezellig gister sjon.
 
Ja alleen moet je het verschil zien in het aantal bankuren/Kosten. ik heb nu totaal 3uur op de bank gestaan. En heb nu 23,1 hoeveel uren keer een bepaald bedrag heeft die evo op de bank gestaan. Los van het tune werk wat ook wel het nodige gekost zal hebben ;)


Tja, ik weet niet of jij 3 test runs veel vind? :p
dat kwam er al meteen uitrollen bij de eerste 3 runs :) met nog de oude carburateur.
maargoed ik bedoel het niet aanvallend hoor :) wou je alleen even op peppen om meer pk's te halen


Zelfs met een EVO ? Uit een Speed knallen jullie 'even' 24+ dan zeker ?


Heb je al wel eens op de weg gereden met deze? Misschien knalt die wel vreselijk hard op de weg! Of doe je het alleen maar voor pk's?

Hahah :) wou je zeggen dat 23+ niet mogenlijk is dan op evo? :D
 
juist die 23.1 is gewoon een lekkere score, nou even afwachten wat het op de weg doet.
verder was het gezellig gister sjon.

Binnenkort Vlammen dennis...

Gaat de goede kant op :)
Misschien ooit eens een ander pijpje testen.

Misschien heb ik er overheen gelezen... maar met wat voor rf rijd je nu?

Als je je vermogen goed op de weg kunt zetten zie ik je nog wel een tijd onder de 7.5 rijden.
Ik reed met mijn runner iig 7.4 toen. Totaal gewicht met mij erop was 150 kilo en ik had aardige wielspin.
Onafgesteld/ zonder te banken (alhoewel het blokje wel lekker liep :) ).

Staat idd wel in de tekst maar geeft niet. Ik rijd met een RF van 10.6 dacht ik (erg kort ik weet het). Het blokje loopt verder prima. Onder 7,5 moet toch zeker wel kunnen met een totaal gewicht van 140kilo. (ik hoop stiekum onder de 7 tekomen....)

Je moet gewoon telkens op dezelfde bank testen. Ook al boek je bij wijze van spreken winst vanaf 18 pk naar 19 pk, lekker boeiend. Op de baan zie je wel hoe het brand. Die pk-hype is alleen maar voor flapdrollen die wijs over willen komen. 23, 24 of 25 pk, gecorrigeerd/ongecorrigeerd, dat moet je allemaal relativeren naar een plekje in je harsens waar je er niet meer wakker van ligt.

Wijze woorden ;)


Ik vind gewoon netjes dat tie 23,1 pk heeft en niet vastnaait oid.
Tja, pks? beetje paardekrachten kijken. Vind meer belangrijker hoe hij op de weg doet en dat wel handelbaar is.

Vind gewoon super John! Volgende x trakteer ik? We hebben ons vermaakt ;) dat gaat toch om?

Jij mag best trakteren de volgende keer. (weet alleen niet waarop :X)

idd score kan beter, maar 23 pk gecorrigeerd is opzich ook niet verkeerd.
en als je al 4pk winst heb gemaakt ben je toch al redelijk op de goede weg :)

suc6!

Ja juist.

Heey John, 23,1 vind ik nog steeds niet slecht. Uit je verhalen begrijp ik ook dat je geen 10 uur gebankt heb in totaal, dus meer zit er toch nog altijd in.

Maargoed, ik zie dat je nog een "originele" inlaat hebt (mhr spruit / vl13) je mag best een keer mijn am6 spruit + js adapter lenen, er zijn geruchten dat dat al snel 0,5PK kan schelen of misschien zelfs een hele. Ik houd het bij geruchten omdat ik het zelf niet getest heb.

Of ben je niet meer van plan om te banken? Als je bij mij in de buurt woont (Roosendaal) kan ik wel een goedkope/gratis bank sessie voor je regelen, is wel op een Dynojet, maar zolang je het verschil maar ziet :)

Voor de rest vind ik dat je trots mag zijn op je aanpak, en de nette sprinter die je gebouwt hebt. Moet alsnog leuke tijden mee te rijden zijn!

Bedankt voor het aanbod ;)

En bedankt voor de positive reactie.
 
Tja, ik weet niet of jij 3 test runs veel vind? :p
dat kwam er al meteen uitrollen bij de eerste 3 runs :) met nog de oude carburateur.
maargoed ik bedoel het niet aanvallend hoor :) wou je alleen even op peppen om meer pk's te halen




Hahah :) wou je zeggen dat 23+ niet mogenlijk is dan op evo? :D

Ik bedoeld het ook niet negatief hoor. Alleen wat jij beschrijft is een hele kleine kans. 9 van de 10 keer heb je daar wel even meer voor nodig... 3 runs vind ik erg weinig....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top