John's 2Fast4Race Sprintframe

Status
Not open for further replies.
Langs niks van me laten horen maar terug van weggeweest.
1ste post opgeschoond en de plannen van 2009 gemeld.

Nieuw seizoen! nieuwe tijden nieuwe kanzen.
 
Nice:) Blijf het een leuk project vinden om te volgen dus dat blijf ik ook zeker doen:p Veel succes komend seizoen:)
 
hey hey john, had je nog gezien op hengelo en genemuiden zag er goed uit :)

Ga je dit jaar sbo rijden??

zal je vast wel een keer weer zien.

Gr Lintiej
 
Zal alleen SBO vrij worden als die komen...

@ Neos tuner.

Minder snel van zijn plek. Top snelheid aanzienlijk hoger. (10km/h)

@Tommy

eerlijk gezegd hoop ik op een 6,99

@ Ruud

Thanx ;) jij ook
 
Tof dat je doorgaat nu je ook nog een bruiloft moet organiseren;)

Ik zou voor meer acceleratie onderin gaan, soms had ik ook een veel hogere top en bleven de tijden na genoeg gelijk, laatste 50 meter win je nauwelijks nog wat.
 
Wij nederlanders missen JUIST op die laatste 50 meter :) Als je even naar de top kijkt.

John heb je geen kind ofzo :D? zet je die erop.
 
Wij nederlanders missen JUIST op die laatste 50 meter :) Als je even naar de top kijkt.

John heb je geen kind ofzo :D? zet je die erop.

Niet waar Wieger:) Italianen hadden in duitsland top niet hoger dan ons. Daarnaast hebben snelste tijden meestal niet zo`n hoge top.

Ga je nog iets aan je setup veranderen John?
 
Niet waar Wieger:) Italianen hadden in duitsland top niet hoger dan ons. Daarnaast hebben snelste tijden meestal niet zo`n hoge top.

Ga je nog iets aan je setup veranderen John?

Ik heb vorig seizoen mijn carb afstelling niet lekker gekregen door constant lekkage's en leeg trekken van de flotter kamer.

Ik ga iig aan de elekpomp. (was nog mechanish.) verder fijnafstellen en betrouwbaar maken. Want verlopig heb ik een hoop gezeik gehad vorig seizoen.

Tha zippa.

Ik ga idd trouwen :) maar dat is pas in 2010 ;)

Ik was van plan om afgelopen seizoen te testen met het 13 inch wiel. Ik kreeg het gevoel dat na het op trekken de snelheid eruit was. En mischien dat hij met het 13 inch wiel wat vlotter zou door trekken. Als ik hem betrouwbaar afgesteld heb kan ik daar een beetje mee gaan stoeien.

Wieger

Hehe nog geen kind. Ik vind het rijden zelf zo leuk eigenlijk.... Maar mischien dat een maat van me eens gaat rijden. Die is een kilotje of 20 a 30 lichter.

@ de rest

Thanx ;) ik begin er weer zin in te krijgen!
 
Hoop dat je een keer geen tegenslagen hebt en het een keer een dikke score neer zet;)

Was toch wel ff benieuwd wat je dit seizoen allemaal weer van plan bent..
 
Met mechanische pomp is niks mis John, ik reed er ook hele seizoen mee.

Tof dat je doorgaat :)

Weet ik Rene. Maar ik heb een aantal keer gehad dat hij te warm werd. Ik zou dat graag iets meer zelf in de hand hebben.

@ Maikel:

Hoop ik ook. Ik moet en zal onder die 7sec komen! Dan ben ik de eerst 100+ kilo rijder onder de 7 sec?
 
je hebt concurentie als het om die tijd onder de 7sec gaat voor een 100+kilo rijder 8)

geen idee wat mijn machine gaat doen maar 7sec is voor mij wel een richtlijn en dat gaat moeilijk genoeg worden...

:! kunnen we geen competitie maken voor de zware jongens :p
 
Weet ik Rene. Maar ik heb een aantal keer gehad dat hij te warm werd. Ik zou dat graag iets meer zelf in de hand hebben.

@ Maikel:

Hoop ik ook. Ik moet en zal onder die 7sec komen! Dan ben ik de eerst 100+ kilo rijder onder de 7 sec?

ik was geloof ik de eere 90 kilo (met pak, helm enz) rijder die onder de 7 reed, zou tof zijn als jij nog een stapje verder ging. Met wat PKtjes erbij en het zal zeker goed gaan komen om onder de 7 te komen. succes:W
 
je hebt concurentie als het om die tijd onder de 7sec gaat voor een 100+kilo rijder 8)

geen idee wat mijn machine gaat doen maar 7sec is voor mij wel een richtlijn en dat gaat moeilijk genoeg worden...

:! kunnen we geen competitie maken voor de zware jongens :p

Jij rijd met nos en ik niet :)

@ Maarten

Mammoet klasse :p

@ Jordi

Ik weeg denk ik met pak helm etc 115Kilo :) Ik ga geschiedenis schrijven als ik met 115kilo onder 7 kom denk ik heheh :)
 
Zo.

Vandaag even met de koeling bezig geweest. Tevens zit het blokje ook weer in elkaar.
Ik heb nu getest met een 12v accu. 9volt heeft niet genoeg power ben ik bang. Dan maar 2x9volt ;)

Hier even wat foto's geschoten met me tel... niet al te best ik weet het.

Afb000.jpg


Afb002.jpg


Afb003.jpg


Zitje zit er los op hoor :*

Binnen kort bij me Schoonpa het 1 en ander aan las werk verichten aan het frame. Niks spannends... alleen wat ophang plaatjes enz.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top