Denna: 7,5... hij reed ook niet lekker die dag.
Arno038 Kan idd sneller. Het warme weer zat niet mee. Het was te warm om een spoeier te verwisselen.
+ dat ik het niet aandurfde.
ZIPSPEVO: Hello Thank's for your positive reaction. The brand a the rear tire is Michelin. And the size is 130 70 10. Regards.
Danny Phantom Nee hoor ze passen prima. Alleen doordat het zo warm was deed ik ze steeds open. Ik was hier mijn eerste sprintje ook opgewezen. Volgens mij heb ik hem hierna vast moeten zetten.
Mike.v.W. Idd wat zweete ik zeg. Niet normaal! Ik klaarde niet iedereen. maar wel een aantal
. Ben benieuwd wat hij op Genemuiden gaat doen!
Tiffie Ja dat was ook het plan. Ik heb een rijder van 75 kilo dat scheelt even 30 kilo
Maar dan moest hij ook inschrijf geld betalen. Daar had hij geen zin (begrijpelijk) dat zou ook betekenen dit ik langer in de vertanding moet. Met onze proef ritjes liep hij bij hem erg snel uit de vertanding. Dus dan zou er denk ik niet super veel tijd winst in zitten. Een tijd onder de 7 moet zeker lukken! (ook met mij nog wel).
Arthur idd. Als je een lichter persoon laat rijden komen er weer andere factoren spelen. Zoals wheelspin en dat had hij zeker toen er een 30 kilo lichter persoon op zat. En ook kans op een wheelie etc. Maar toch als je dat onder controle heb en er langere vertanding in beuk dan weet ik zeker dat onder de 7 makkelijk te halen moet zijn.