John's 2Fast4Race Sprintframe

Status
Not open for further replies.
hej john ik heb nog tegen je gereden (3de op filmpje) hij knalde mooi maar het kan alleen nog veel sneller in die run reed ik volgens mij een 7.5 en jij een valse startals we allebij even snel starten waren we gelijk de streep over.


k spreek je nog wel een keer
 
Hi Jonh, your project is very good and very compliments.
For your scooter you use a rear circle of Stalker DD, what are the type and the sizes of rear rubber ?
Thanks and excuse me for my English.
 
Ik zag je terug lopen man, het leek wel of je bij een wet t-shirt contest was geweest :P je hebt wel iedereen even geklaard op dat ding 8) respect
 
Sjon , jij bent super groot :P! Laat is op een sbo sprint een licht ventje rijden dan worden je tijden zeker wel dik ;)
 
Sjon , jij bent super groot :P! Laat is op een sbo sprint een licht ventje rijden dan worden je tijden zeker wel dik ;)

hoeft niet...... ik heb dit seizoen 4 andere rijders op mijn scooter laten rijden, het is echt niet zo dat als iemand lichter is dat ie ook maar meteen goede tijden rijd :D (helaas)

Geen van alle hebben een goede tijd gereden :D
 
hoeft niet...... ik heb dit seizoen 4 andere rijders op mijn scooter laten rijden, het is echt niet zo dat als iemand lichter is dat ie ook maar meteen goede tijden rijd :D (helaas)

Geen van alle hebben een goede tijd gereden :D

Jah maar dan hebben we het me ook over een hok :P .. haha Nee maar je kan het allicht proberen . Succes verder !
 
Denna: :( 7,5... hij reed ook niet lekker die dag.

Arno038 Kan idd sneller. Het warme weer zat niet mee. Het was te warm om een spoeier te verwisselen. :D + dat ik het niet aandurfde.

ZIPSPEVO: Hello Thank's for your positive reaction. The brand a the rear tire is Michelin. And the size is 130 70 10. Regards.

Danny Phantom Nee hoor ze passen prima. Alleen doordat het zo warm was deed ik ze steeds open. Ik was hier mijn eerste sprintje ook opgewezen. Volgens mij heb ik hem hierna vast moeten zetten.

Mike.v.W. Idd wat zweete ik zeg. Niet normaal! Ik klaarde niet iedereen. maar wel een aantal :D. Ben benieuwd wat hij op Genemuiden gaat doen!

Tiffie Ja dat was ook het plan. Ik heb een rijder van 75 kilo dat scheelt even 30 kilo :D Maar dan moest hij ook inschrijf geld betalen. Daar had hij geen zin (begrijpelijk) dat zou ook betekenen dit ik langer in de vertanding moet. Met onze proef ritjes liep hij bij hem erg snel uit de vertanding. Dus dan zou er denk ik niet super veel tijd winst in zitten. Een tijd onder de 7 moet zeker lukken! (ook met mij nog wel).

Arthur idd. Als je een lichter persoon laat rijden komen er weer andere factoren spelen. Zoals wheelspin en dat had hij zeker toen er een 30 kilo lichter persoon op zat. En ook kans op een wheelie etc. Maar toch als je dat onder controle heb en er langere vertanding in beuk dan weet ik zeker dat onder de 7 makkelijk te halen moet zijn.
 
:W

13inch wieltje:

IMG_3473.jpg


IMG_3472.jpg


IMG_3471.jpg


Kijken wat dit doet. Iets minder snel uit de vertanding maar wel inleveren in het begin.
We zullen zien

Tot volgende week bij Genemuiden :*
 
ey ey

framepje zag er goed uit op hengelo :) nog goeie tijden gereden. Nieuwe velgje is ook bruut :D
mja zie je denk ik wel op genemuiden , gaan sander en jasper daar ook naar toe zal wel niet??

Groeten
 
Erg nice. Nu nog ff velgrand af laten draaien, ziet er mooier uit + past beter bij t voorvelgje :)

Blijft een tof frame dit :W
 
Zo Genemuiden zit er weer op. Dit betekent ook gelijk de laatste vrije sprint van het seizoen volgens mij.

Genemuiden:

untitled3.jpg


untitled2.jpg


untitled.jpg


080830_Brommersprint_3_0282.jpg


Waanzinig goed georganiseerde meeting! Helaas had ik gekloot met mijn carb waardoor hij of vol liep met benzine of te weinig kreeg zoals in de 2de run. Helaas bagger tijden gereden. Wel een aantal toffe foto's

Nu gaat het frame weer uitelkaar om klaar gemaakt te worden voor het volgende seizoen. Er kan nog een hoop beter. Zo komt er een andere radiateur op en nog wat dingen verbeteren... Hier nog even een drama filmpje:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=8AO9iG5OkN8"]YouTube - Genemuiden 2008[/ame]

Erg jammer... Ging best lekker weg namelijk.

Tot ziens :*
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top