John's 2Fast4Race Sprintframe

Status
Not open for further replies.
Heren bedankt voor jullie reactie's.

Hij liep gisteren idd erg lekker! jammer dat ik niet in de omloop gereden heb. Mischien dat ik toch eens overweeg om er een lichtere rijder op te gooien. Om net even de 6.xx grens aan te tikken.

2vuh69s.jpg


licht genoeg? :+
gehhehe ziet er allemaal goed uit man
knalt ook lekker op die filmpjes9||6
 
Last edited:
@ Tom lievense:

As solid as a rock! Nee echt super stabiel. Ik reed op Jubbega zonder demper op die stuiter weg. Hij ging zwabberen en trillen. Vervolgens het gas losgelaten omdat ik het op dat moment niet meer aan drufde. (waardoor het iets erger werd) Met demper veel minder tot geen last van eigenlijk.

@ Dennis en Michel:

Het was een leuk en leerzaam middagje weer. Hij loopt erg mooi nu!

@ Jordy:

Ik ga verlopig de poelies niet testen op de bank. Hij loopt nu erg mooi en dat wou ik zo houden ook. We konden in iedergeval merkbaar verschil voelen. We zullen zien of ik ook betere tijden zal rijden. Ik heb nu iig meer last van wheelspin. Dat betekend dat er toch meer grip op de snaar zit.

@ Zipwin:

Erg licht. Maar dat brengt ook erg veel nadelen met zich mee. Als ik al zie wat Dennis tov mij al aan wheelspin had. (22 kilo lichter.) O en knip je nagels eens :X :D
 
Oke, anders wil ik ze wel een keer testen als het mag?
Er wordt namelijk alleen maar gespeculeerd en ik wil feiten zien :).
 
Alleen maar gespeculeerd? Het is echt wel getest door verschillende mensen hoor. :)
Misschien niet op de bank, maar wel op de weg gaf het een beter resultaat.
 
ja anders ik wel binnekort toch weer bezoekje brengen aan harderwijk :D john ik vind het echt een super strak frame mocht je er ooit genoeg van hebben let me know :D haha grapje hoop zowiezo ooit nog keer tegen je te sprinten hoe wel ik weinig non-sbo meetings bezoek :$

tot snel !

Nick
 
Nee lul. noemen we Hygiëne :+

Maar vind het een aardig vlambaar sprintframe.
Was toch wel stiekem benieuwd hoe dit op de SBO had gereden. :)

Ook op Genemuiden aanwezig (of heb ik hier overheen gelezen?)
 
doed het gaat om het gewicht
spang je niet:love:

ontopic:

ik zie het wel vlammen op genemuiden,
ben erg benieuwd9||6
 
Op papier niet gezien ;).

SBO weekend Almere wordt ook een dag vrije sprints.

Daar kom ik zeker wel even een kijkje nemen ;)

ja anders ik wel binnekort toch weer bezoekje brengen aan harderwijk :D john ik vind het echt een super strak frame mocht je er ooit genoeg van hebben let me know :D haha grapje hoop zowiezo ooit nog keer tegen je te sprinten hoe wel ik weinig non-sbo meetings bezoek :$

tot snel !

Nick

Mischien dan op Zoetemeer dan? :D

Heb verlopig geen tijd en zin meer om te banken. Ding loopt erg lekker nu.
 
Ff een kleine filmpje van de Vastloop run in de finales tegen Rene.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=B-Ac6BsTmRw"]YouTube - John VS R.Staal[/ame]

Vadaag ga ik alles borgen enz. SBO proof maken voor Hengelo want daar ben ik dus aanwezig.
 
Zo naar SBO Henglo geweest.

Erg leuke meeting. Was echter wel heel erg warm :X
Hier wat filmpjes aan elkaar geplakt. Heb helaas weinig tot geen foto's weten te scoren.

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=lQKmy276W5E"]YouTube - SBO Hengelo[/ame]

Tot Genemuiden :p
 
Leuk om hem een x in het echt gezien te hebbe :)
Je mog alleen wel een overloop bakje op je hoofd mogen maken zoveel zwete je :+ :p
 
Jawel John, had je nog wat foto's gestuurd, gooi ze nu wel ff online..
Niets spectaculairs ofso :p



2v3ovgi.jpg


25gusux.jpg


23jjv4m.jpg



Oi,
 
herkende je me nou of was ht gewoon een vriendelijke hoi toen ik onder de tent stond en jij in de rij dernaast:p haha

was iniedergeval toch wel een kleine meet:p kmeet je nog wel een keer langer!! grtzzz bjorn
 
Hey John, was weer gezellig je gemeet te hebben.

Was nog een aardig stukje lopen he naar de inschrijving? haha. :p
Ding knalde ook wel lekker! :)

Tot Genemuiden!
 
@Black venom. Tijden waren klote volgens mij. Ik weet ze eigenlijk niet allemaal. 2 keer valse start iig.

@MHR zip Katwijk. Pff echt niet normaal zweten....

@ Dave. Ik was te lui om ze te uploaden :D. Die bovenste foto had ik niet gehad hoor... Bedankt voor het plaatsen hier. Kan je die bovenste nog eens via mai/msn sturen (de ruwe versie)

@ Born. Ik herkende je idd wel ergens van :D. Volgende keer ff babbelen...

@ Don. ;) Nog bedankt voor het passen op mijn frame :D. Was idd een tering eind lopen...
 
Leuk je ff gezien te hebben, John. Volgende keer maar eens wat woorden wisselen ipv duimen :+. Ik had toevallig een 7.51 van je gezien.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top