Heren bedankt voor jullie reactie's.
Hij liep gisteren idd erg lekker! jammer dat ik niet in de omloop gereden heb. Mischien dat ik toch eens overweeg om er een lichtere rijder op te gooien. Om net even de 6.xx grens aan te tikken.
Voor een rijder van minder dan 40KG moet John denk ik even naar Africa! Rijders onder de 60KG zijn wel tevinden, ik zelf bied me ook wel aan (60/61KG)
100+ kilo -40 = 60+ kilo
lezen
A-Bizar,
Als je goed leest staat er echt van een rijder minder dan 40 kg.
Maar boeiend, John Hij ziet er zeker goed uit. en de tijden van dit jaar moeten en kunnen ook zeker sneller, ook met jouw erop.
Gr Robert
A-Bizar,
Als je goed leest staat er echt van een rijder minder dan 40 kg.
DusMet een rijder die 40 kilo minder weegt,
Heb jij nooit last van onstabiliteit in je frame? Jouw frame constructie heeft weinig stijfheid lijkt mij. Ik heb een dergelijk contstructie gebruikt bij mijn vorige frame, wat erg onstabiel was boven de 80km/h. Ik reed wel zonder vering wat natuurlijk ook weer nadelig is.
Verder een mooi project. Zag um nog staan in damwoude.
Heb jij nooit last van onstabiliteit in je frame? Jouw frame constructie heeft weinig stijfheid lijkt mij. Ik heb een dergelijk contstructie gebruikt bij mijn vorige frame, wat erg onstabiel was boven de 80km/h. Ik reed wel zonder vering wat natuurlijk ook weer nadelig is.
Verder een mooi project. Zag um nog staan in damwoude.
Dat die van jou slingerde kan komen door een verkeerde zithouding, de balhoofdhoek, band, vork, "verkeerde" montage van vork/balhoofdlagers (kan zijn dat je vorkje heel iets krom was waardoor ie zwaar/schokkig stuurd), misschien te korte wielbasis, wegdek etc etc.
Beweging in het frame (als jou frame de zelfde lengte en opbouw had, volledig uit 20mm/2mm buis) zal het niet zijn.
Uiteraard kan "elke" machine een keer een zwabber maken door bv een oneffenheid in de weg of een foutje van de bestuurder.