Dat koste mij idd ook 3 setjes tapeindes.... (dit soort dingen gebeurde altijd op zondag zodat ik niet verder kon meer die dag)
Succes Johnny :*
De ene momentsleutel is de andere niet. Voor de kleine maten is het handig en gebruik een kleine momentsleutel. Ik gebruik zelf eentje van gedore, die op tienden nauwkeurig is. 1x in de zoveel word die weer geijkt.
De ene momentsleutel is de andere niet. Voor de kleine maten is het handig en gebruik een kleine momentsleutel. Ik gebruik zelf eentje van gedore, die op tienden nauwkeurig is. 1x in de zoveel word die weer geijkt.
je moet een normaal tapeind kopen, geen zooi, gewoon de std, die draai je niet zomaar dol
en wat er gezegd wordt door diverse mensen, wil ik toch ff op reageren
11Nm is voor mina, dus M7
10Nm is voor opia, dus M6
echter draait heiko ze altijd op 9 a 9,5 is zat, beter ietsje te los dan ietsje te strak ivm vastlopers op de tapeinden.
als je ze iets te los zet, net als ik, dan ga ik ervan uit dat je een beetje vloeibare kit/pakking tussen je cilinder en carter zet.
gr heiko
Heb je dat plaatje ook nog getest op de bank, het verschil dan?
waarom de keuze voor zon plaatje ?
voor de rest ziet het er allemaal nogsteeds lkkr uit !
Meer massa aan de krukas. Getest en scheeld aardig, houdt ie wat langer zijn vermogen vast, maar meer vermogen kreeg ik er niet van.
Dan heb je niet goed getest...