John's 2Fast4Race Sprintframe

Status
Not open for further replies.
misschien achtervelg nog afdraaien? niet perse voor et gewicht, maar je voorvelg heeft ook een mooi zilver randje
 
Ziet er goed uit :W Even de puntjes op de "i" zetten :)

Vind alleen die beugel onder je rad. zo erop geplakt, kon dat niet wat mooier :p
 
Carbon zitje staat um goed:)
Veel succes verder ziet er allemaal goed uit man

Thanx ;)

Ziet er goed uit :W Even de puntjes op de "i" zetten :)

Vind alleen die beugel onder je rad. zo erop geplakt, kon dat niet wat mooier :p

Dat beugeltje word nog wel wat netter. Op zich werkt het systeem goed zo en daar gaat het mij om. Straks als hij helemaal in kleur is dan staat het wel netter verwacht ik :)

misschien achtervelg nog afdraaien? niet perse voor et gewicht, maar je voorvelg heeft ook een mooi zilver randje

Zit nog te twijfelen of ik niet mijn andere velgje er weer op doe...

tankje is netjes, de rest vind ik minder...

waarom een accu bak? gewoon tywrapjes erom en gaan, net als je bij je radje kon doen.

Accu bakje omdat ik het nu eens degelijk wil hebben. en niet van dat losgebakken hang zooi. Ik wil geen gekloot aankomend seizoen + dat accu wisselen ergmakkelijk gaat zo.

Word zeker een net ding zo!, waarom laat je jou frame niet coaten?
dat word het een stuk strakker en kan het wel tegen een krasje.

of doe je dat niet vanwege de kwestie dat die dan meer weegt dan een gespoten frame:rolleyes:

Spuiten is makkelijker. Heb geen zin om weer een straler en coater te zoeken.

Netjes John, je maakt hem netjes af zo.

Het is nog niet zo ver maar het schiet al op...
 
Ik rijd idd geen SBO. Mischien wel daginschijving dus zal eens opzoek gaan naar een andere killer...

Het zitje zit nog niet vast zo. Hij komt iest minder schuin te staan. Maar ook zo zit het al prima eigenlijk.
 
Ik rijd idd geen SBO. Mischien wel daginschijving dus zal eens opzoek gaan naar een andere killer...

Het zitje zit nog niet vast zo. Hij komt iest minder schuin te staan. Maar ook zo zit het al prima eigenlijk.

Voor zo ver ik weer komen er geen daginschrijving meer dit jaar met sbo.
 
Ziet er goed uit John :) Vooral de zitje met ingebouwde tank :D super netjes afgewerkt, kan ik nog van leren :p
Ben benieuwd hoe de naaimachine dit jaar gaat doen bij friese sprints ;) en testbaan :p
Misschien keer van frame wisselen haha? :p ;)
 
Ziet er goed uit John :) Vooral de zitje met ingebouwde tank :D super netjes afgewerkt, kan ik nog van leren :p
Ben benieuwd hoe de naaimachine dit jaar gaat doen bij friese sprints ;) en testbaan :p
Misschien keer van frame wisselen haha? :p ;)

We zullen zien. Binnenkort lekker gaan testen.

dat word ieder jaar gezegd thijs, ga zo door john spreek je snel !

Komt goed Nick. Sta jij nog aan de streep dit jaar?

word nice john. Dat zitje ziet er goed uit *D

Dacht ik. Dat doet je frame wel goed denk ik :)

Voor zo ver ik weer komen er geen daginschrijving meer dit jaar met sbo.

Dat zeggen ze elk jaar :)
 
Top Harjo!

Updatje:

Opbouw begonnen:

IMG_3906.jpg


IMG_3909.jpg


IMG_3911.jpg


IMG_3913.jpg


Loeter!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top