Jo wat vraagjes!

patrick@HeboRacingArk

Well-Known Member
Jo, een overrange set van malossi wat zijn daar voor/nadelen van, wat kost het, en waar koop ik zowiets. En wat is een overrange??

Een kartfilter in de buddy wat heeft dat voor voordelen/nadelen, Vergeleken met normale of een power filter op een 20 mm carb.

------------------
Beta ARK L.C. HEBO Racing Manston *Replica* 70 CC, HEBO Racing Membraan, HEBO Racing Vario, HEBO Racing Koppeling, HEBO Racing Zwarte Drukveer, HEBO Racing Groene trekveertjes, DellOrto 20 MM Carburateur,
DellOrto 110 Sproeier, Origineel luchtfilter, Gianelli NARDO uitlaat,
Malossi krukas, Yamashi vertanding, 3.6 GRAM rollers, Polini Power belt V-Snaar, T.P. Super Cooler Carter Deksel en een Polini Airspeed Vario Plaatje.

[This message has been edited by patrick@HeboRacingArk (edited 13 March 2001).]

[This message has been edited by patrick@HeboRacingArk (edited 14 March 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

Set bevat: Multivar MHR Vario, Kevlar v-snaar, Fixed Poulie en Torque driver.
en kost 560,- bij scootparts

------------------
Metrakit 70cc Sport-Production, 17,5mm DellOrto, Bidalot S2 (binnenkort Yasuni R), 15% Metrakit Drukveer, Hebo Clutch
 
Ja dit is niet aanvallend bedoeld of zo he.Maar heb je echt al die zooi onder je scoot zitten of zit je gewoon te lullen?????Ik bedoel,waar heb je die shit dan gehaald???Als je niet eens weet waar je een overrange set moet halen.Nou ja het zal allemaal wel zo zijn.

------------------
Italjet Formula 70,hebo alu 70 cilinder,HRR uitlaat,malossi powerfilter,19mm carb,polini spruitstuk,Hebo vario
 
Originally posted by patrick@HeboRacingArk:
Een kartfilter in de buddy wat heeft dat voor voordelen/nadelen, Vergeleken met normale of een power filter op een 20 mm carb.

Maakt Hebo MEMBRANEN??????

Ik heb zo'n kartfilter. Voordelen, geluid, hij zit in je buddy dus ook vuil.

nadelen, 1tje maar, en dat is dat je bijna geen ruimte overh

------------------
All your base are belong to us!
 
en dat van die onderdelen onder die beta van patrick klopt wel ongeveer alleen patrick moet je wel eerlijk zijn....die manston replica of wat het nou eigenlijk voor moet stellen en die 20mm heb je nog niet heeeee
 
Originally posted by patrick@HeboRacingArk:
Jo, een overrange set van malossi wat zijn daar voor/nadelen van, wat kost het, en waar koop ik zowiets. En wat is een overrange??

Een kartfilter in de buddy wat heeft dat voor voordelen/nadelen, Vergeleken met normale of een power filter op een 20 mm carb.


Een 20mm Dell'Orto voor Minarelli horizontaal? Vertel dan ff het type (PHBL, PHBG, PHVA?), want volgens mij bedoel jij een 21 mm...

Greetz.
 
Originally posted by Runnertjuh:
Set bevat: Multivar MHR Vario, Kevlar v-snaar, Fixed Poulie en Torque driver.
en kost 560,- bij scootparts


Klopt, allleen bij Minarelli zit er ook een halfpoelie (vario) bij, Ventilvar...

Greetz.
 
Alles wat ik op heb geschreven zit er bij mij onder. Behalve de cilinder en de carb dat klopt jah. Die komen er binnen 3 weken op. Dat was misschien patsen, maar de rest ligt er echt onder...
smile.gif
En ik koop alles bij JTR Tweewielers en bij Motorboulevard te Terneuzen. Ik had alleen nog nooit gehoord van een Overrange set...
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Jep...
smile.gif
Alleen jammer dat er geen bijbehorend spruitstuk is.

Kut zooi, wat kost die?

Wanneer komen ze een keer me spruitstukken
frown.gif


Ik zag dat ze ook snaren verkochten...nu nog achterpoelies...
 
Back
Top