jeroen (j3@03n) neergeschoten

Gerben Visser said:
Mag ik er trouwens een vraagje over stellen? Of praat je er liever niet te veel over?

Was er een aanleiding voor om persee Jeroen te pakken? Of is het op willekeurige wijzen gebeurd? Binnen niks voorgevallen zegmaar?

Verder veel sterkte en maar hopen op het beste,

Gerben
Dat weten ze niet. Ze waren er zeg maar niet bij. Omdat jeroen nog wat eten ging halen.

lees het net pas, maar dit is gewoon te triest voor woorden!!!!!!ken jeroen zelf niet maar hoop dat je het haalt. Ondertussen wens ik alle familie/kenissen/vrienden veel sterkte in deze moeilijke tijd

offtopic:de daders mogen van mij per direct aan t gas!!!

Ik kende hem niet,maar mss kan iemand een bloemtje geven namens scootertuning of iets anders leuks.Dat iedereen een paar euro overmaakt ofzo

Ik wens Jeroen, en zijn familie/vrienden en kennissen heel veel sterkte!!
Laten we hopen dat hij er gewoon weer boven op komt.

Damm, te erg dat zoiets kan gebeuren na een leuk avondje uitgaan.
alhoewel hollywood wel erg achteruit is gegaan lkaatste jaren...

Omfg.. ik was vanacht ook in holly.. maar door een ruzie eerder naar huis gegaan!
2de keer he.. wat een debielen lopen er toch rond :/

Dit is gewoon ronduit triest...
Typisch zinloos geweld...
Ik hoop van harte dat de jongen er weer bovenop komt!
En laten we idd namens heel sf iets proberen te doen voor die gozer!

RandX_Benelli said:
Heel veel Sterkte Gozer

Nederland is echt een KUT land

Word nu echt gek er van :(!

Sjah...

een trieste zaak, een kwestie van: verkeerde persoon, op het verkeer tijdstip op de verkeerde plaats....:(

Daar heeft het feit dat nederland een "kutland" is, helemaal niets mee te maken. In Israël & Libanon worden onschuldige kinderen vermoord met raketaanvallen, maarjah..: Dat maakt niet uit....Want die kennen we tenslotte niet!!!

nee heb nog niets gehoord maar coosvpside is er nu na toen.
ik las in de krant dat het wel in een stabiele situwatie was maar dat is nie zker hoor

als je ideen heb om te voor jeroen laat het wete

Sander said:
Sjah...

een trieste zaak, een kwestie van: verkeerde persoon, op het verkeer tijdstip op de verkeerde plaats....:(

Daar heeft het feit dat nederland een "kutland" is, helemaal niets mee te maken. In Israël & Libanon worden onschuldige kinderen vermoord met raketaanvallen, maarjah..: Dat maakt niet uit....Want die kennen we tenslotte niet!!!

mjah , blijft een feit dat dit niet hoort te kunnen , en dat je op ELKE plek op ELK tijdstip als WIE dan ook zijnde ergens moet kunnen lopen zonder problemen , figuren die dit soort dingen doen horen gewoon niet los op straat te lopen , simpel...

Write your reply...
Back