jeroen (j3@03n) neergeschoten

te erg voor woorden dit gewoon, lijkt america te worden......

sterkte voor de familie enzo

jeroen ken je wel niet maar hoop dat je het red kerel

heel veel sterkte voor familie en vrienden...
hopen dat je er weer bovenop komt.

de dader voor LANGE tijd opsluiten.

Last edited by a moderator:
janstefan said:
heel veel sterkte voor familie en vrienden...
hopen dat je er weer bovenop komt.

t maakt vrij weinig uit of t een marokkaan of een nederlander is die
dit heeft gedaan, gewoon de dader voor LANGE tijd opsluiten.

als ze de dader pakken dan zit je een paar maanden vast en mag je weer gaan.

kromme nederland

sterkte kerel ook aan de familie en vrienden.

en hopen dat ze die kerel pakken maar goed in nederland is het zo krom dan zit je 1 jaar ofzo en dan loopt tie weer vrij rond.

Hallo mensen, hierbij post ik even mijn verhaal.
Ik ben namelijk een maat van Jeroen en ik was er bij toen het gebeurde.
Het ging dus zo:
We gingen dus afgelopen zaterdagnacht eens een keer gezellig stappen in Rotterdam (in Hollywood). Toen we daar weg gingen (+/- 03.45 uur), liepen we richting Hofplein. Hij wou nog even wat te eten halen bij een loempia tentje. Dus wij wachten gewoon even. Opeens hoor ik een enorme kanl achter me. Ik kijk om en zie opeens mn maat neergaan. Toen ik ernaar toe liep zag ik dat het foute boel was. Toen snel ambulance en politie gebeld.
Wij moesten mee naar het politie burea, hij ging naar het ziekenhuis.
Het enige wat ik nu van hem weet is dat hij stabiel is, maar het is nog steeds levensbedreigend. Hij heeft verwondingen in de buikstreek (iets met zn darm) en een wond in zn been.

Verder wens ik vrienden familie en hemzelf veel sterkte
en hoop ik dat het in godsnaam goedkomt
en dat de dader snel gepakt word.

Bij deze mijn verhaal

Coos

k krijg er helemaal rillingen van over me rug, ik kom zelf ook best vaak bij holly, maar zo zie je mar dat het iedereen kan overkomen, en dat je je leven neit meer zeker bent in deze wereld vol haat en disrespect...

STERKTE Jeroen....

Sterkte! Hoop niet dat t een of ander mocro is, want dan krijgen de mensen zoals ik (mocro) die geen vlieg kwaad doen, ook de 'schuld'.

Hoop dat alles goed komt en de dader gepakt wordt!

Zwakkeling met een gun voelen ze zich meteen wat :( fucking losers

coosVPSide said:
Hallo mensen, hierbij post ik even mijn verhaal.
Ik ben namelijk een maat van Jeroen en ik was er bij toen het gebeurde.
Het ging dus zo:
We gingen dus afgelopen zaterdagnacht eens een keer gezellig stappen in Rotterdam (in Hollywood). Toen we daar weg gingen (+/- 03.45 uur), liepen we richting Hofplein. Hij wou nog even wat te eten halen bij een loempia tentje. Dus wij wachten gewoon even. Opeens hoor ik een enorme kanl achter me. Ik kijk om en zie opeens mn maat neergaan. Toen ik ernaar toe liep zag ik dat het foute boel was. Toen snel ambulance en politie gebeld.
Wij moesten mee naar het politie burea, hij ging naar het ziekenhuis.
Het enige wat ik nu van hem weet is dat hij stabiel is, maar het is nog steeds levensbedreigend. Hij heeft verwondingen in de buikstreek (iets met zn darm) en een wond in zn been.

Verder wens ik vrienden familie en hemzelf veel sterkte
en hoop ik dat het in godsnaam goedkomt
en dat de dader snel gepakt word.

Bij deze mijn verhaal

Coos

Is die meerdere keren beschoten? En zag je nog wel iemand wegrennen ofzoiets ? Maarja hopen dat het alsnog goedkomt maar:)

speed-quad said:
Is die meerdere keren beschoten? En zag je nog wel iemand wegrennen ofzoiets ? Maarja hopen dat het alsnog goedkomt maar:)

Ik hoorde maar een knal, zag toen alleen een wond op zn been. Later hoorde ik van het ziekenhuispersoneel dat hij ook in de buikstreek was geraakt.
Ikzelf zag ook niemand wegrennen, want ik zat alleen maar naar jeroen te kijken

Back