jeroen (j3@03n) neergeschoten

ik heb daarom ook deze pagina aangemaakt anders wordt zen project pagina verne*kt wordt.

maar vanavond horen we weer wat nieuwse van zijn broer die is er heel de dag geweest.

ik stuur hem van de week een kaart met beterschap enzo. ik dacht dan zet ik er ook gewoon bij van : beterschap van alle members. zoiets

pff. lekker kut, maar dit gebeurt elk jaar weer met dat zomercarnaval.

bij dat grote "eindfeest" aan het eind van coolsingel was er geloof ik ook al geschoten, iedereen rende in 1x alle kanten op. ik woon daarboven en dat zag er echt goed gek uit.

sterkte ermee iig

Verdorie, dit is echt goed misselijk..

Ik wens al z'n naasten/familie veel sterkte!

PS: Waar gaat dit heen met NL? Je ziet om de haverklap weer een stuk tekst in de krant, omdat er ergens iemand die totaal onschuldig was, betrokken is geraakt bij een schietpartij.

dat dat zomaar kan gebeuren , dat in een land waar we gewoon normaal met elkaar zouden kunnen leven , zou zo veilig hier moeten zijn , maar dat is dus blijkbaar schijn......

sterkte aan familie en vrienden en beterschap aan Jeroen...

wat de dader(s) betreft? gewoon afschieten , als je zo stoer bent een ander een kogel te geven moet je ook zo stoer zijn zelf 1 te accepteren ;)

Projectpage is inderdaad gesloten omdat er anders over veel andere dingen als zijn scooter gepraat wordt, er staat ook dat ik graag een pm ontvang als hij weer open kan:)

Heel veel sterkte iig....

Gister sta ik bij iemand in de tuin langs een druk bereden weg beetje trampoline te springen met mannetje of 20 in die tuin rond uurtje of 3 snachts komen er ineens 2 buitenlanders beetje bijdehand doen, van ja zijn hier chikkies ditdat wij gaan nu trampoline springen. Nou wij al zoeken naar knuppels want die gasten deden super vaag. Gelukkig gingen ze naar 2 min al weer weg. Dus ik loop mee waar ze heen gingen ik denk strax stelen ze onze fietsen nog. Zegt ie ene gast eeh onthoud mijn naam, ik ben aries ofzo trekt ie een of ander iets uit ze zak. Ik dronken en donker daaro zag niet wat het was. Fietst ie door staat ie gewoon met een pistool te zwaaien.

Ik weet het niet maar woon naast beverwijk waar die gasten ook vandaan kwamen, maar dat dit in een dorp zoals waar ik woon al gebeurd is geowon te gek voor woorden. Ik had het geenees door maar als je dan weer leest had ik net zo erbij kunnen liggen als het een egte was. ZIEK ZIEK ZIEK.....

Degene die dit gedaan heeft is werkelijk waar niet goed in zijn hoofd :S , verders sterkte en beterschap

de groete:W

Mag ik er trouwens een vraagje over stellen? Of praat je er liever niet te veel over?

Was er een aanleiding voor om persee Jeroen te pakken? Of is het op willekeurige wijzen gebeurd? Binnen niks voorgevallen zegmaar?

Verder veel sterkte en maar hopen op het beste,

Gerben

Write your reply...
Back