jeroen (j3@03n) neergeschoten

Zooooo dan!! ik heb gister nog met deze gozer zitten praten, en gister nog mijn koppeling naar hem opgestuurd..

omg.. hoe kan zoiets nou weer gebeuren..

Sterkte iedereen die hem beter kent!

coosVPSide said:
Ik hoorde maar een knal, zag toen alleen een wond op zn been. Later hoorde ik van het ziekenhuispersoneel dat hij ook in de buikstreek was geraakt.
Ikzelf zag ook niemand wegrennen, want ik zat alleen maar naar jeroen te kijken

lijkt wel of er gericht op hem geschoten is dan.... is die wel bij bewustzijn nu ?

speed-quad said:
lijkt wel of er gericht op hem geschoten is dan.... is die wel bij bewustzijn nu ?

Voor zover ik weet wordt hij nog steeds geopereerd. Ik bel vanavond zn broer nog even om te horen hoe het met hem is. En morgen ga ik zelf ff langs met een paar maten van me

Als het willekeur was....dan krijg ik kippenvel.
Sterkte aan alle betrokkenen & hopen dat hij er fysiek iig goed uitkomt.

Vervelend zeg...nu moet ik er ook ff 2x over nadenken of ik donderdag wel naar de hollywood wil. Dat loempiatentje heb ik meerdere malen gegeten..

sterkte!

Ik wou graag even kwijt dat ik het zeer raar vind dat Mod ''Marcie'' het topic heeft geclosed...

Het komt een beetje over alsof hij ervanuit gaat dat J3roen het niet gaat halen oid...

Kan aan mij liggen maarja...

Ookal ken ik je niet heel veel sterkte gewenst ook aan vrienden&familie

omdat er anders teveel geblaat word over sterkte enz waar dat topic niet voor bedoeld is;)

Edit: volgende keer beter remco:P

Hij heeft dat juist gesloten omdat anders zijn topic verziekt word met reacties die daar gewoon niet horen, die horen hier! :)

Edit: Kut ErwinM. :P

Back