Je wordt snot gereden door je vriendin? Mag dit?

Ben ik het mee eens Arjan :)
Als je maar op 100 teller komt met een 70cc + yasuni pijpje doe je het echt niet goed. Normaal loopt een runner al 95/100 als de begrenzers eruit zijn en er een bidalot s2 opzit.... :)
 
ja oke maar die ex kan je dan weer depressief maken gaat ze eten en eten en eten en zit ze zo op de 90 kilo en vlam je dr of gewoon je cil tunen en afstellen
 
Ben ik ff blij dat mijn vriendin op een Puch Maxi rijdt (alleen proma uitlaatje...) :D ik zou me er voor schamen.. maar tegelijkertijd wel vet vinden dat ik een vriendin heb die harder durft:p
 
Ik reed vaak met een meisje uit m'n klas mee en die reed op een typhoon met technigas 8P. Ik toen nog op NRG met DR70 17,5mm etc... en toen hebben we een keer gewisseld van scooter en ze wilde mijnes bijna niet terug geven zo leuk vond ze het :)

Er zijn ook nog coole meiden!
 
Originally posted by Pronk
Ben ik het mee eens Arjan :)
Als je maar op 100 teller komt met een 70cc + yasuni pijpje doe je het echt niet goed. Normaal loopt een runner al 95/100 als de begrenzers eruit zijn en er een bidalot s2 opzit.... :)

De nieuwe runner tellers zijn al heel anders.
Bij de oude zou ik over de 120 gaan.
En die DR heeft veel meer koppel als de orginele maar de top scheeld erg weinig.

Ik ga iets zwaardere rollen proberen nog maar.....
Maar echt veel meer is er niet uit te halen geloof mij....:?
 
Originally posted by Twanneke
De nieuwe runner tellers zijn al heel anders.
Bij de oude zou ik over de 120 gaan.
En die DR heeft veel meer koppel als de orginele maar de top scheeld erg weinig.

Ik ga iets zwaardere rollen proberen nog maar.....
Maar echt veel meer is er niet uit te halen geloof mij....:?

Als je er niet meer kan uithalen ben jij een afstel-pruster ;) haha
 
Originally posted by Ephymerous
Als je er niet meer kan uithalen ben jij een afstel-pruster ;) haha


Dan mag jij het beter komen doen,
Die van jouw loopt zeker 140 digi met je 50cc orgineel en je Technigas next ofzo
 
kvind het maar nix, vrouwen die hard gaan.. komen alleen maar ongelukken van:) khield ook me hart vast toen me vriendin om me zip ging rijden (alu NG, c16, 21mm etc etc). "kijk ik kan op me achterwiel" :(
 
Originally posted by Buubdaman
kvind het maar nix, vrouwen die hard gaan.. komen alleen maar ongelukken van:) khield ook me hart vast toen me vriendin om me zip ging rijden (alu NG, c16, 21mm etc etc). "kijk ik kan op me achterwiel" :(

Jij bent echt gek :D
Mijn vriendin wil en mag ook nooit op mijn aerox :p
 
hahaha,je zult de vriend van debbie(die van koopmans,met die nrg) zijn. dan heb je toch serieus een probleem.hahahahaha.
 
Ja, inderdaad. Die heeft de bekende NRG, en voor op straat MHR-rep+21mm NRG.

Mijn vriendin mocht tot 100 digi van mij. Toch best redelijk voor een meisje. Dat reed ze uiteraard overal en toen ik eens achter haar aan heb gereden met de auto hebben we de scoot maar weggedaan...

Vrouwen en verkeer gaan gewoon niet samen.
 
Originally posted by *EmankciN*
Ben ik ff blij dat mijn vriendin op een Puch Maxi rijdt (alleen proma uitlaatje...) :D ik zou me er voor schamen.. maar tegelijkertijd wel vet vinden dat ik een vriendin heb die harder durft:p

Ik zou me juist schamen als ik een vriendin had die op een maxi reed ;)
 
Back
Top