Om eerlijk te zijn denk ik persoonlijk dat mensen die geen zinvol antwoord kunnen geven beter niets kunnen zeggen. Mensen die zich WEL in deze kwestie intreseren en/of Rooms-Katholiek zijn kunnen zich misschien niet helemaal plaatsen in sommige kip-zonder-kop uitingen....
Echter, ik mag dan wel Rooms-Katholiek zijn, veel inbreng heb ik toch niet mbt wie er paus wordt. Echter zou ik wel graag zien dat er een Paus komt met enige kennis van het huidige leven. Enkele voorbeelden heb ik al gezien (condooms, vrouwenrechten, etc). Liefst een beetje kennis van de huidige vervoersmiddelen, cq. motorsporten (waar scooterrace en sprint ook onder valt vind ik).
Echter hoop ik dat de onzin replies verder achterwege blijven, want erg veel schiet je er toch niet mee op.
Overigens, de vooroordelen tegen de duitsers vind ik niet terecht. Dit is een kwestie van 1 persoon geweest die op het juiste moment (in zijn ogen) plannen aandroeg waar de bevolking beter van zou worden (we weten allemaal dat dit niet zo is geweest uiteindelijk...). Ik kan zeggen dat ik intussen enkele duitse mensen ken, en geen van alle zijn er trots op dat zoiets ooit gebeurd is. En ja, dit was in alle leeftijdscatagorieen. Van lekker ding van 18 tot 75...
Moraal van het verhaal: Kijk eens verder dan je neus lang is, en doe wat voorkennis op voordat je wat blaat....