anders wordt je pa even gearresteerd

Status
Not open for further replies.
ik vin het wel lol :D

maarja ze willen natuurlijk gewoon aandacht trekken en '''''duidelijk'''' maken hoe goed ze het ''''''terrorisme'''''' willen bestrijden he

joop timmer said:
ik vin het wel lol :D

maarja ze willen natuurlijk gewoon aandacht trekken en '''''duidelijk'''' maken hoe goed ze het ''''''terrorisme'''''' willen bestrijden he

Geef ze eens ongelijk.

staan ze te rollerbanken, moeten ze boeven vangen, staan ze 'boeven' te vangen en dan ook zeuren 8P

maargoed wel grappig opzich zo'n verhaal, dat maak je ook niet dagelijks mee:D

Als ik het zo hoor is je vader een pauper met een veel te grote mond , die nieteens normaal tegen een agent kan praten.
Ze moesten de ambasade eens opblazen , dan komt er hier weer zo'n janktopic over dat nederland er niks aan doet.

Van dit soort topics word je toch simpel , als je vader netjes de vragen had beantwoord , was er geen probleem geweest.
Maar schijnbaar was 't nodig de haagse pauper uit te hangen :|:L

`je pa was zedlfs op tv-west :D
was een verdacht pakketje gevonden bij de spaanse ambasade en een man opgepakt die der nixs mee temaken had :D

Neo´SSS said:
je pa had wel een beetje grote bek tegen die agent

JA joh! ik dacht dat ik de enige was die dat zaG. Ik denk 99% zeker, Dat als jouw vader gewoon vriendelijk had uitgelegd van, foto's maken in mijn hobby, Hier kijk maar is naar mijn camera bla bla bla. Dat hij gewoon alleen een waarschuwing had gekregen voor het foto's maken van hoge terrorisme gehalte. Beetje ze eigen schuld :D. Wat zouw jij doen als 'copper' als iemand je uitwouwt als je je werk doet! :D

Gijs said:
Als ik het zo hoor is je vader een pauper met een veel te grote mond , die nieteens normaal tegen een agent kan praten.

Idd helemaal mee eens. Is het stoer ofzo om een agent een grote bek te geven? Politie heeft juist gehandeld imo...

opzich is het wel goed de politie dit doet, beter 1x iemand te veel aanhouden die ontschuldig is dan 1x te weinig.
Dat het een onschuldig iemand overkomt is natuurlijk minder.

Ik heb liever dat de politie zich daar mee bezig houd dan nutteloos en zwak zinnig scooter opwachten aan het schoolplein...

echt heel idioot. daar zou ik werk van maken als ik je pa was. zit je rlaxt ff paar foto's te maken. springen er ineens een paar agenten op je en gooien je een uur de cel in!!!!!!!! zou het echt niet pikken dit stelletje maffe kutpolitie dat ze ze werk maar eens uitvoeren boeven vangen stelletje schijtlijsters

Status
Not open for further replies.
Back