Je wordt snot gereden door je vriendin? Mag dit?

Ik werd vroeger door een hele fijne dame zoekgereden die op een RS rondknalde :) (heerlijk uitzicht btw als ze voor me reed :p) maaja dat ding liep gewoon allejezus hard en daar kwam ik dan aan met m'n speedake :D
 
Trouwen ik vind het toch wel wat hebben als je wordt ingehaald door een helm met een blonde staart eruit, Of ben ik de enigste die dat vind? (En een mooi kontje op het zadel natuurlijk)
 
Ik ben nog nooit gevlamt door een dame eigk :D
Maja , er rijden er nou eenmaal niet zoveel echt hard

Maaareh , ja , je moet je girl eigk wel vlamme....
 
mja, bij mij op school zat ook chick die reed ook bestwel vlot, maar niet andere Cil ofzo :)

ach, zolang je er maar een beetje serieus mee bezig bent vind ik et prima dat iedereen hardrijd, toch :)
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Stukje vrouwelijke onzekerheid schijnt dat te heten sjon :p
Neuh. Ze proberen altijd confirmatie van wat iemand net zei te zoeken. :+

iig,
tjah, meid op scoot ... ik zie ze het liefst op een dna dan. :p
 
Ik reed net 10km harder ofzo dan mijn vriendin op der Buxy, maar die heeft ze nou verkocht.
Wat wel irritant is als je samen met je meid rijdt op haar tempo, en dan komt er een of andere kneus jou voorbij gereden, terwijl je zelf wel harder kan dan hem.
Ik ben er 1 keer achteraan gegaan, hij zat zo stoer op zijn wallaroo, rij ik hem voorbij, wacht op me meid, zij kei pissig :S
 
Originally posted by Twanneke
Trouwen ik vind het toch wel wat hebben als je wordt ingehaald door een helm met een blonde staart eruit, Of ben ik de enigste die dat vind? (En een mooi kontje op het zadel natuurlijk)
ik heb liever dat je harder kan en er gewoon achter kan blijven rijden :D doe ik ook regelmatig...
 
offtopic: zo werd ik vandaag ingehaald door een 'stoere' gozer op een pech maximaal die wel 60 ging, toen ik ff op m'n ma der puch classic (Mét fietstassen :W) naar dealert ging.
 
Haha doe dr wat aan man !
mijn vriendin heeft een snor dus das wel leuk altijd :D


k ben by the way in een ERG VREEMDE gemoedstoestand :D:D

Ltrzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Originally posted by Twanneke
Marleen hier: BEN DUS NIE LUI IN BED!!!! haha

Dames die dat zeggen zijn het wel. Blijf jij maar de rest van je leven lui op je rug liggen... En dan zeuren dat je vriend altijd met z'n scooter bezig is.

Ja, ik heb ook een vriendin :)
 
Originally posted by NiCkzip
Haha doe dr wat aan man !
mijn vriendin heeft een snor dus das wel leuk altijd :D


k ben by the way in een ERG VREEMDE gemoedstoestand :D:D

Ltrzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Wat is het voordeel van een vriendin met een snor? Ik vind schaamhaar al storend, maar een snor :s
 
Back
Top