Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
Net nieuwe polis binnengekregen voor 2012.

Ben sinds november 23, heb 1 schadevrij jaar wat geteld kan worden. (3 jaar daarvoor geen auto op eigen naam gehad ivm studie).

Voor mijn a4 met 165pk op eigen naam nu 30,- WA per maand :P Denk niet veel te klagen denk ik zo. Allrisk zou ik rond de 40 a 50 per maand zitten.

Hier ook toevallig net mn neuwe polis(sen) binnen

Collectief via mn werk nog steeds, en beide WA + casco

Starlet 8,50 p/m
GTR 34 p/m

8)

22 jaar en lekker me 156 op me vaders naam voor een 12 euro per maand. Motor staat overigens wel op me eigen naam dus daar bouw ik me jaren wel mee op.

Hier ook de Golf op m'n vaders naam voor €64 per jaar.
M'n motor komt op m'n eigen naam en kost dan €20 per maand.

....
Waar zijn jullie zo goedkoop verzekerd ? :P
Ik @ CB. 23jr, 5jr schadevrij = 88euro p/m GTI en de Gixxer.

Kan een Beroepchauffeur specifieke verzekering doen via Truckstar voor veel minder, maar ben altijd bang dat ik dan 't schip in ga wanneer er toch onverhoopt een keer schade is.
Heb een keer "natuurschade" af moeten handelen met CB voor de golf en dat is toen onwijs netjes geregeld.
Is me ook wel wat waard moet ik zeggen.

23 met 2schadevrije jaren, Grande punto t-jet, Allrisk 90eu/pm.

318TI kostte me 70eu WA met 1 schadevrij jaar.

Ook een beste bak geld als ik zo hier alles zie. Weet niet of de woonplaats nog wat uitmaakt (zelfde als met WB)?

318 euro per jaar wa casco + ruitschade voor de golf, 30 jaar en 8 schadevrije jaren. 80% noclaim. Allsecur, voorheen Orion Direct.

....
Waar zijn jullie zo goedkoop verzekerd ? :P
Ik @ CB. 23jr, 5jr schadevrij = 88euro p/m GTI en de Gixxer.

Kan een Beroepchauffeur specifieke verzekering doen via Truckstar voor veel minder, maar ben altijd bang dat ik dan 't schip in ga wanneer er toch onverhoopt een keer schade is.
Heb een keer "natuurschade" af moeten handelen met CB voor de golf en dat is toen onwijs netjes geregeld.
Is me ook wel wat waard moet ik zeggen.

Zelfde hier ook mee gemaakt.
CB regeld alles gewoon heel netjes en snel en daar wil best wel wat meer voor betalen. En ze hebben geen eigen risico.

Me zus zit bij de kruidvat voor een appel en een ei en der auto was bekrast en wou ze dus verhalen.
Begonnen ze gelijk moeilijk te doen en met eigen risico's te gooien.

Pff, 944, 163pk, 2jaren, 137per maand, wa+ Na een jaar had ik 3 jaren; 67 euro per maand. Golfje op naam van me pa, 17 per maand ofzo, iig heel weinig.

Maaaar, binnenkort de 944 laten taxeren op rond de 12000 hoop ik. Dan als oldtimer verzekeren (in maart wordt ie 25) en dan hoop ik toch echt naar 400 per jaar all risk te gaan..

12k?! Die dingen staan toch voor 4/5k op marktplaats?

137pm is ook een lekkere bak geld btw:D

Taxatiewaarde he.. Maar de "gewone" 944 is inderdaad 4/5k waard, mijne is al heel wat beter, gaat richting concourstaat en is voor verkoop rond de 7 waard. Maar de taxatie is veel leuker dus. Er was er laatst eenzelfde 944 als mijne die er een stuk slechter uit ziet en technische half zo goed is en werd getaxeerd op 9k.. Dus ik heb er vertrouwen in dat ik de 12k ga redden zodra me stoelen zijn opgeknapt.

Hoe werkt dat precies dan, wanneer je auto getaxeerd is, en je op basis daarvan allrisk verzekerd. Betekend dat dat wanneer je hem total loss rijdt, je het getaxeerde bedrag vergoed krijgt?

Status
Not open for further replies.
Back