Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
Klopt idd :p heeft zelf ook 2 redelijk nieuwe AMG's staan. Misschien is er nu 1 weg ivm de lambo.

Mooie is dat Ad jaren geleden is begonnen vanuit een oude woonwagen en een paar sloopauto's, als je inderdaad nu ziet hoe en wat er staat.

In en verkoop schadeauto's: Wit
Onderdelen verkoop: zwart

In principe is het een heel slim iets, mensen willen van hun (schade) auto af. Ad koopt ze voor max 100,-. Zet ze neer en laat alle bruikbare onderdelen eraf slopen, als ze leeg zijn worden ze pas echt gestript en gescheiden.
 
Klopt idd :p heeft zelf ook 2 redelijk nieuwe AMG's staan. Misschien is er nu 1 weg ivm de lambo.

Mooie is dat Ad jaren geleden is begonnen vanuit een oude woonwagen en een paar sloopauto's, als je inderdaad nu ziet hoe en wat er staat.

In en verkoop schadeauto's: Wit
Onderdelen verkoop: zwart

In principe is het een heel slim iets, mensen willen van hun (schade) auto af. Ad koopt ze voor max 100,-. Zet ze neer en laat alle bruikbare onderdelen eraf slopen, als ze leeg zijn worden ze pas echt gestript en gescheiden.

dat doet toch elke autosloop:? :p
 
Zou kunnen, maar waar ik in zat hadden ze de cilinders opgeboort dacht ik! was echt een kick om in te zitten, hield makkelijk een Audi a6 dat nieuwe model bij!

En het oude model, net niet?

Enige bestaande 2.5 GTD is deze;

[ir]http://farm6.staticflickr.com/5010/5231214323_9a6d959276_z.jpg[/ir]
 
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=504336&from=0#

Hier ga ik binnenkort bij kijken:)

Heeft flink wat schade:

Bumper, koplampen, beide schermen, motorkap, front, radiateuren, chassis, en distributie is geraakt.

Wss zijn de kleppen dus al krom en moet er dus een andere kop op of een revisie.

Lijkt me wel een leuk project om te doen, kan bijna alles op het spuiten zelf na...

Prijs is telefonisch al 800 af, verwacht hem onder de 3k wel te kunnen pakken:)


denk erom , dashboard airbag en stuur + airbag is al richting 2 k , ga iets zoeken waar de airbag's nog heel van zijn , ik denk als je hard tegen die mensen bent dat ze wel zakken naar 2.5

ik durf en wel geld tussen te zetten dat zoon wagen hun maar 1000 tot 1200 euro kost , echt een schijntje betalen ze want de verzekerings maatschapijen moeten er vanaf.

zo een beetje globaal berekend kom je boven de 10 als je em klaar hebt ( dit overgens zonder eventuele schades aan de motor! een versnellingsbak die gescheurt is kost je ook zo 500 euro.

veel plezier:):)
 
denk erom , dashboard airbag en stuur + airbag is al richting 2 k , ga iets zoeken waar de airbag's nog heel van zijn , ik denk als je hard tegen die mensen bent dat ze wel zakken naar 2.5

ik durf en wel geld tussen te zetten dat zoon wagen hun maar 1000 tot 1200 euro kost , echt een schijntje betalen ze want de verzekerings maatschapijen moeten er vanaf.

zo een beetje globaal berekend kom je boven de 10 als je em klaar hebt ( dit overgens zonder eventuele schades aan de motor! een versnellingsbak die gescheurt is kost je ook zo 500 euro.

veel plezier:):)

Ben bij de auto geweest. Schade was wat erger als verwacht, chassis was bij de aansluiting van de veerpoot los gescheurd en hij staat zegmaar schuin omhoog krom.

Distributie was niet kapot, wel de beschermkap. Multiriem was gebroken.

Front is volledig verrot, daar moet alles nieuw.

Ik kan alles zelf dus ik kom zeker niet op 10k, airbags kwam ik op max 800 uit trouwens...

Ik ga kijken wat ik met de prijs kan, zoals ie er nu bij staat, vind ik 2k al de max en 2500 is al echt teveel!

Prijs heb ik het niet over gehad want diegene die er over gaat was er helaas niet. Dus het zal morgen telefonisch moeten...
 
Snap uberhaupt niet wrm je er nog aan begint als die zo erg in de kreukels ligt..

Puur omdat ik het een leuke uitdaging vindt:p

Heb alle ruimte, gereedschappen etc. enkel het richten moet ik laten doen bij m'n oude werk.

Even een rekensom gemaakt. 2000-2300 aan onderdelen, 300 richten(schappelijk prijsje) 500 spuitwerk. Is dus zo'n 3k aan kosten.

Als ik de auto voor 2k en uiterst 2,5 krijg, kom je dus op 5,5 max. Voor 6k staat ie er dan zeker wel, ipv 10;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top