Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
Moet ik ook nog eens doen. Dagwaarde van een 325i uit 94 zal ook wel weinig zijn...

Denk dat jij een heel mooi taxatie bedrag krijgt voor je 325i, vooral als ik zie voor wat voor bedrag e30's getaxteert worden.
Ga het volgend jaar ook met de cabrio doen, je weet maar nooit.

Met mijn 320i ben ik echt gechilled, want de werkelijke waarde was niet zo hoog
( geen nette auto en hier en daar een beetje schade )
( gare motor met lekke koppaking )

Heb toen 1300euro terug gekregen van de verzekering en dan mocht ik het wrak houden :D
Jules heeft die 320i gekocht voor 300euro :W

Hoe werkt dat precies dan, wanneer je auto getaxeerd is, en je op basis daarvan allrisk verzekerd. Betekend dat dat wanneer je hem total loss rijdt, je het getaxeerde bedrag vergoed krijgt?

Mijn dimma is getaxeerd op 11.500.
Ik heb hem nu all-risk verzekerd, op dat bedrag. Betaal volgens mij 70 euro per maand.

Beter zo, dan dat ik de dagwaarde weer krijg als ik een ongeluk maak ( 850 euro dagwaarde :P )

Als ik schade rij, komt er een schade expert, en die kijkt hoeveel het kost, om hem in de zelfde staat te herstellen. ( wordt wel verzekerd natuurlijk ).

Rijd ik hem total loss, dan krijg ik de volle 11.500 euro.

Jep, dan voor dat geld koop ik een nette 968 of 944 turbo, die laten taxeren op 20k.. Na een jaar die in de prak rijden en dan een 911 kopen.. Ideetje?

Mijn dimma is getaxeerd op 11.500.
Ik heb hem nu all-risk verzekerd, op dat bedrag. Betaal volgens mij 70 euro per maand.

Beter zo, dan dat ik de dagwaarde weer krijg als ik een ongeluk maak ( 850 euro dagwaarde :P )

Als ik schade rij, komt er een schade expert, en die kijkt hoeveel het kost, om hem in de zelfde staat te herstellen. ( wordt wel verzekerd natuurlijk ).

Rijd ik hem total loss, dan krijg ik de volle 11.500 euro.

GVD dan stond die bij mij al lang in lichte laaie!

Kamikaze gaan dus :P

Telkens rondjes gaan rijden langs een punt waarvan je weet dat je:
- Voorrang hebt
- Die voorrang redelijk vaak niet krijgt

Iedereen kent wel zo'n punt, alleen ff zorgen dat degene die zijn auto in de zijkant van jouwe zet er niet voor zorgt dat je in het ziekenhuis terechtkomt :+

Hier de straat uit, lekker onoverzichtelijk en je hebt voorrang, krijg je nooit:#

Ff op een lijnbus of vuilniswagen wachten. Binnenharken dat geld:W

Je mag er 30:+ Recht tegenover 't politibureau. Gewoon ff een lekker tik aan de zeikant zodat alles krom is:P

Zou dat btw echt niet kunnen doen denk, express een ongeluk veroorzaken.

zou daar niet eens aan beginnen... ik ben niet de braafste, maar dat zou ik toch echt niet doen...

tijd terug, was ook iemand opgepakt die daar hele dag mee bezig was...

zijn zoveel andere/makkelijkere manieren....

Status
Not open for further replies.
Back