Ben altijd wel benieuwd wat andere betalen voor hun auto verzekering. Helemaal als het rechtstreeks gebeurd zonder tussenpersoon.
Tussenpersoon moet je inderdaad altijd uitzoeken, en het is wel degene waarmee je kan onderhandelen. Als je direct bij een maatschappij zit is dat in veel gevallen toch een stuk moeilijker.
Ik denk dat ik in verhouding weinig betaal vergeleken met de meeste hier.
Ben altijd wel benieuwd wat andere betalen voor hun auto verzekering. Helemaal als het rechtstreeks gebeurd zonder tussenpersoon.
Tussenpersoon moet je inderdaad altijd uitzoeken, en het is wel degene waarmee je kan onderhandelen. Als je direct bij een maatschappij zit is dat in veel gevallen toch een stuk moeilijker.
Ik denk dat ik in verhouding weinig betaal vergeleken met de meeste hier.
wegenbelasting was gelukkig zakelijk en brandstof Lpg, maar was leuk voor even daarna niet meer daarom is die ook weg gegaan.
Nu nog aan het zoeken voor wat nieuws :s
Wel duur hoor die A3.. Bij mijn eerste auto, een Lancia Delta 1.6 met 105pk betaalde ik 66 euro per maand, ook WA+. En toen was ik ook nog maar 22.
En nu, ook 6 jaar later, 75 per maand voor Alfa 156 2.4 JTD met 175pk. Maar dan is ie wel All-risk verzekerd. Vond het verschil in premie niet genoeg uitmaken om voor WA+ te kiezen..