Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
Interieur vd Volvo, binnen in januari als het goed is. :)

32571_52_11.aspx
 
*zit weer voor een ep3 te kijken in de UK*
Ik snap er alleen nog geen klote van hoe het allemaal gaat bij een koop. Papieren daar, papieren hier, keuring, kenteken en de hele mikmak.
Zin om nog wat bij te verdienen machiel?:P
 
Is eigenlijk niet veel aan.
Kost gewoon redelijk wat tijd.

Verzekering op chassis regelen of trailer.
Boot of tunnel ticket (voor terug, en of heen)
Vliegticket

Papieren vul je met de verkoper in. (DVLA) Hij stuurt zijn gedeelte op.
Rest neem jij mee.
Koplampen hier in NL ombouwen, naar het RDW toe.
Keuring onder bouwjaar '98, enkel koplampen en gewicht en geen mistlicht achter nodig.
Is wat ze bij mij gedaan hebben iig, daarboven weet ik niet precies maar je hebt wel mistlicht achter nodig.
Papier winkel doet het RDW verder.

Behalve het gedeelte met de belasting maar goed dat wijst zich vanzelf.

En heeft het Engelse voertuig nog MOT (UK apk), dan hoef je niet eens een APK keuring te laten doen :P
Nemen ze tegenwoordig gewoon over.
 
Het gaat voorlopig niet door omdat de auto teveel vermogen heeft voor wat ik mag verzekeren. Aan de ene baal ik wel een beetje want ik heb een hele mooie gezien, maar aan de andere kant kan ik dat geld wel goed gebruiken voor als de plannen met het huis doorgaan.
 
Huis zou ik ook voorrang geven natuurlijk.

Maar qua verzekering gewoon zoeken, ik heb op mijn 19e ook gewoon een Supra twin turbo verzekerd gekregen.
En Frankr is volgens mij ook niet zo oud.
Dus ik zie niet in waarom een honda civic type r niet zou kunnen?
 
andere verzekeraar zoeken :p alles is te verzekeren tegen een prijs.

Andere verzekeraar of tussenpersoon zoeken inderdaad :P Bij mij was het ook 'onmogelijk' om m'n motor te verzekeren, maar uiteindelijk bij dezelfde verzekeraar uitgekomen via een andere tussenpersoon ;)
 
Assurantiekantoor oid:)

Die mensen gaan dan voor jou de beste/goedkoopste verzekering zoeken tegen een maandelijkse kleine vergoeding.
 
Assurantiekantoor oid:)

Die mensen gaan dan voor jou de beste/goedkoopste verzekering zoeken tegen een maandelijkse kleine vergoeding.

Tussenpersoon verdient zijn salaris volgens mij altijd uit de provisies die hij krijgt bij het afsluiten van een verzekering. Dat is inderdaad elke maand een paar euro die je met de premie betaalt, maar aangezien ze vaak een lagere premie (meestal collectiviteitskorting denk ik) en/of gunstigere voorwaarden voor elkaar kunnen krijgen ben je volgens mij bijna altijd goedkoper uit..

En rij je schade of wordt er iets gejat (in geval van een reisverzekering bijvoorbeeld) dan bel/mail je de tussenpersoon, vraag je wat ie nodig heeft en heb je verder niet veel met de verzekeringsmaatschappij te maken. En daar heb je overigens nog een voordeel, want die verzekeringsmaatschappij zal eerder 'nee' zeggen tegen een enkele klant die ze wel kunnen missen dan tegen een tussenpersoon die er misschien 1000 of meer heeft ondergebracht.
 
Maar daar in tegen denkt een tussenpersoon hetzelfde. Die ene klant ligt een tussenpersoon niet wakker van.
 
Last edited:
Toch knap, dat hele verhaal van Heiniken snap je in 1x lezen. Die van Aad daarentegen heb ik nu al 4x gelezen en snap er nog de ballen van8P

Maar indd Heineken, zoals jij zegt klopt het. Ze pakken gewoon een X bedrag per aangebrachte verzekerde. Zal per maatschappij ook wel verschillen dus zal ook wel soort van "concurrentie" inzitten.
 
Idd ik doe ook alles via een tussenpersoon, zowel bootje motortje en autotjes.
Nooit gezeur en word altijd netjes geregeld, even bellen of op de koffie en klaar:)
En hun zoeken alles goed uit zodat je meestal echt wel minder betaald.. ( in mijn gevallen altijd nog zo geweest)
 
zat lang geleden via tussenpersoon... 1 en al drama, nu direct verzekerd... betaal zowat niks, en als ik ze nodig hebt nooit gezeik...
 
Ben ook direct verzekerd bij CentraalBeheer.
Nooit problemen en geouwehoer over vermogen.
Supra en al me andere autos daar al verzekerd sinds me 18e.
Supra sinds me 21e al op naam.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top