Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
dus dan krijg je 1000 voor jou auto? als je dat genoeg vind, doen....


kmstand bij die dingen zijn allemaal zo hoog, en kunnen wel wat hebben.
 
ik zal het niet doen check die km stand..

Kilometerstand maakt niet uit, kunnen ze makkelijk hebben. Mijn auto heeft dan weliswaar een ander blok maar heeft ook al 201,7xx gelopen. En een maat van me heeft hetzelfde blok wat in die zilvere ek4 hangt met 330.000 en dat loopt nog als nieuw.

De verkoper zei dat de auto wel een heel klein roest blaasje heeft bij de dorpel.
Verder is het wel mogelijk om de auto te verzekeren heb ik nagevraagd, ze moesten even overleggen bij de maatschappij want ik mag eigenlijk max 110 Kw hebben en deze heeft 118 Kw. Ook is zo een blok in dit model auto wel iets wat ik al een tijd heel graag wil maar ik zie op tegen swappen en laten doen kost me al snel 2500 euro of meer.
 
Van mijn ek met 121 pk naar dit gaan met 160 pk of niet doen en swappen over een tijd(als ik dan niks anders heb gekocht)?
http://link.marktplaats.nl/504034495
Ik moet 2000 euro bijleggen als ik mijn auto weer helemaal origineel maak. Dus de spoon strutbars, team dynamics en verlaging, grill en originele inlaat ipv het powahfilter.

Edit: ik kan dan alles overzetten behalve de voorste strutbar. Bij de vti zit die er al standaard op. Die auto heeft 2 kapotte wiellagers en een klein blaasje roest bij de dorpel. Mijn auto heeft geen roest en is helemaal goed tot op heden.

Dat je niet voor de looks gaat was al duidelijk maar je gaat dus ook niet voor vermogen?

Je neemt het allemaal ff TE serieus aad. echt.


Het enige waardoor je hem niet kan verzekeren lijkt me te maken hebben met type bestuurder (<19) die zo'n auto wilt verzekeren, die 8kW extra zal het niet zijn lijkt me... :+
 
Dat je niet voor de looks gaat was al duidelijk maar je gaat dus ook niet voor vermogen?

Je neemt het allemaal ff TE serieus aad. echt.


Het enige waardoor je hem niet kan verzekeren lijkt me te maken hebben met type bestuurder (<19) die zo'n auto wilt verzekeren, die 8kW extra zal het niet zijn lijkt me... :+

Hoe bedoel je dit? Met een b16, dubbele nokkenas en vtec, kan je leuke dingen doen hoor. Het is sowieso een heel stuk rapper dan de 121 pk die ik nu heb.
En het verzekeren bij mijn maatschappij tot 110 Kw is voor bestuurders die nog geen ervaring hebben wat in hun ogen ineens komt na 5 jaar autorijden. Ik heb 3 schadevrije jaren maar nog geen 5 jaar mij rijbewijs. Daarom moesten ze het even overleggen.

@Johny: gaat toch best leuk hoor en het is zeker niet traag. De beleving is echter ook anders in zo een auto t.o.v. de auto's van tegenwoordig. In een Honda heb je gewoon wat meer geluid.
 
Niet dronken denk ik...



























normal-joint.gif
 
:P


Nee maar heb voor mijn audi ook voor de grap op internet zitten kijken bij allsecure etc. Nergens kon ik hem verzekeren ivm leeftijd en vermogen, via mijn tussenpersoon is het geen probleem en ben ook gewoon goed verzekerd. Hij zei ook van al wil je een auto met 500pk verzekeren, waarom zou dat niet kunnen/mogen?
 
Ja dat snap ik ergens wel, maar ik vind het kort door de bocht dat dat een standaart regeltje is bij verzekeringen. Ze zullen er niks mee bereiken in mijn ogen.
 
Dat minder jongeren snelle auto's gaan rijden omdat het te duur is, wat weer leidt tot minder ongelukken..

Jij een beter idee?
 
ERGENS snap ik natuurlijk wel dat het over het algemeen een risico doelgroep is, maar om die als verzekering zijnde over een kam te smeren vind ik onzin.

Iemand van 30 met 12 jaar zijn rijbewijs in een Rs6 met 600pk, rijd opeens verantwoord ofzo?
 
Hoe maak je dan verschil? Hoe weet een verzekeringsmaatschappij of iemand een nette chauffeur is of een straatcoureur?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top