Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
Ze ogen oud in ieder geval, niet mijn smaak :P

Zo de verzekeringspapieren opsturen en hopen dat het snel rond is, des te eerder kan de a4 op marktplaats :)

gewoon dik...

weet nog goed dat ik compleet verliefd was op joost (3br) zn SX, wát een beest was dat

Lucas van L&M heeft erook 1. :+

foto21.png

s14132.jpg

s14128.jpg

@553pk :love:

Hij had toch ook die Malossi Aerox? Ik heb dat verlengde frame toen nog van hem overgenomen volgens mij. Wel een erg dikke bak ja :~:~

mmm.

De tweede Kamer is akkoord gegaan met het plan om klassiekers van dertig jaar en ouder een wegenbelastingvrijstelling te geven.
Tot op heden was het plan om auto’s vanaf bouwjaar 1987 voor altijd wegenbelasting te laten betalen.

Wel geldt voor klassiekers die op LPG of diesel rijden, dat het 'brandstoftoeslagdeel' voor die brandstof moet worden afgedragen.
Provinciale opcenten hoeven weer niet te worden afgedragen.

Hmm vanavond proefrijden...

In nog een B5 :P alleen een 1.9TDI. Buurjongen heeft een andere auto gekocht en moet/wil ervanaf, ff kijken of ik hem voor een dumpprijs mee kan nemen :P

Hij is zwart, verlaagd, 17'' s4 wielen etc

Van mijn ek met 121 pk naar dit gaan met 160 pk of niet doen en swappen over een tijd(als ik dan niks anders heb gekocht)?
http://link.marktplaats.nl/504034495
Ik moet 2000 euro bijleggen als ik mijn auto weer helemaal origineel maak. Dus de spoon strutbars, team dynamics en verlaging, grill en originele inlaat ipv het powahfilter.

Edit: ik kan dan alles overzetten behalve de voorste strutbar. Bij de vti zit die er al standaard op. Die auto heeft 2 kapotte wiellagers en een klein blaasje roest bij de dorpel. Mijn auto heeft geen roest en is helemaal goed tot op heden.

Status
Not open for further replies.
Back