Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.

Ja gaaf ding, helaas wel een 1303 en die vind ik lelijk :p. Ding is helemaal opgeknapt door de vorige eigenaar. Helaas overleden op 46 jarige leeftijd. Ding moet nog wel afgemaakt worden en ff compleet nalopen (remmen etc). Misschien wat voor de handel.

Hmm Jesse, weet niet of hij ook redelijk ''in tha hood'' staat maar mocht hij voor de handel zijn mag je best een pm sturen met een eventuele prijs.

Ben er zelf redelijk over uit, dat mijn a4 weg gaat. Wil graag iets mét turbo aanschaffen, tt 1.8t, golf 4 gti, s4 of iets in die zin :P

S4 B5 incl rs4 turbo's, chippen, uitlaatje etc komt toch wel redelijk snel leuk vermogen uit.

Een TT met 220pk standaart is ook leuk.

Golf trekt me nog het minst eigenlijk, maar dat komt door de prijs wat ze vragen voor een nette gti.

Wil wel een enigzins normale auto waarmee ik voor de dag kan komen :P 200sx valt in de categorie ''best leuk maar veel te oud''.

200sx valt in de categorie ''best leuk maar veel te oud''.

Vind je?

clean-nissan-slivia.jpg

S4 B5 incl rs4 turbo's, chippen, uitlaatje etc komt toch wel redelijk snel leuk vermogen uit.

Een TT met 220pk standaart is ook leuk.

Golf trekt me nog het minst eigenlijk, maar dat komt door de prijs wat ze vragen voor een nette gti.

Wil wel een enigzins normale auto waarmee ik voor de dag kan komen :P 200sx valt in de categorie ''best leuk maar veel te oud''.

Staat de golf van de vader van plant niet meer te koop :p?

Dan heb je een leuke auto om voor de dag mee te komen :#

Moet toch maar eens gaan rekenen inderdaad :P Met mijn vorige auto in 3 jaar tijd ca 90k gereden.
Met deze in 11 maanden 21k...

Als ik even snel reken...

Gemiddeld verbruik +/- 1:10... oftewel met een gemiddelde achterlijk hoge benzineprijs a €1,65,- heb ik alweer bijna €3500,- aan benzine er doorheen gestookt :P wtf..

Wegenbelasting €600,- per jaar
Verzekering €372,- per jaar

Vorige week nieuwe APK gefixt en kwam er achter dat ik maar 6200km heb gereden in een jaar :p toch best zonde omdat ik meer als
600 wegenbelasting per jaar betaal maar een auto blijft toch nog relaxt voor kleine stukjes

Ik heb 6 gereden dit jaar. 5maand schorsen leverd weer 500 op, excl benzine en andere grappen.

Boodschappen mag ik in mn moeders kar doen.

[ir]http://www.mindleads.com/test/share/006large.jpg[/ir]
[ir]http://www.wanganwarriors.com/texhnolith/Silvia_S14a/s14a_ontheroad.jpg[/ir]

Best leuk maar veel te oud? Zal wel aan mij liggen dan... (ja de bovenste is een hok, maar het gaat om het model, niet de M3 spiegels :+)

Status
Not open for further replies.
Back