Je eigen onderneming/bedrijf #1

Gister weer de complete toko vol en wat een sfeer :D heb van t voetbal niet veel meegekregen, :p zodra er overdreven gejuigd en getoeterd / getrommeld werd er gescoord :p
geen eens tijd gehad om iets van een foto te maken laat staan een sigaret roken :p

Foto's van je cafe?
 
Site ziet er wel profi uit maar idd een must om enkele voorbeelden erop te zetten, desnoods verzin je zelf maar wat als je nog geen klanten hebt :p

Ik zit laatste tijd ook een beetje in de DTP, moet nog wel een hoop leren(ben van de video enzo). Maar wel een stuk relaxter zeg iets ontwerpen en daarna het niet meer te hoeven animeren :W
 
Zo.. met dat rookbeleid heb ik het helemaal gehad, 2 mensen aan de bar afgelopen zondag, de rest stond buiten te roken of ik de hal waar een tafel staat met asbak ( nee dat mag zelfs niet maar toch uit nood maar gedaan)

regels gaan echt helemaal nergens over :S blij dat er na de zomer flink verbouwd word en dat we er een snackbar bijkrijgen, :(
 
Zo.. met dat rookbeleid heb ik het helemaal gehad, 2 mensen aan de bar afgelopen zondag, de rest stond buiten te roken of ik de hal waar een tafel staat met asbak ( nee dat mag zelfs niet maar toch uit nood maar gedaan)

regels gaan echt helemaal nergens over :S blij dat er na de zomer flink verbouwd word en dat we er een snackbar bijkrijgen, :(

Dat merk je bij ons in de kroeg ook idd. Ik kom er dan voor me lol, maar iedereen staat op het terras. Enige voordeel is dat je aan de bar nu direct wordt geholpen en dat je niet moet zoeken naar een plekkie aan de bar. Maar ik kan me voorstellen dat er voor jou/jullie als bareigenaar/medewerker weinig aan is nu.
 
sins 2 weken begonnen met de verhuur van aanhangers voor der bij ! loopt al leuk doe dit met 2 vrienden we zijn nu begonnen met 1 aanhanger nieuwe gekocht zelfde als van de boels we zijn goedkoper als boels enz enz enz ;) wij heten dagbak moet zeggen dat de agenda al redelijk gevuld is !
 
Dat merk je bij ons in de kroeg ook idd. Ik kom er dan voor me lol, maar iedereen staat op het terras. Enige voordeel is dat je aan de bar nu direct wordt geholpen en dat je niet moet zoeken naar een plekkie aan de bar. Maar ik kan me voorstellen dat er voor jou/jullie als bareigenaar/medewerker weinig aan is nu.



Jah eigenlijk is de sfeer en contact emt de klanten beetje weg, niet helemaal natuurlijk maar voor mij is de sfeer een beetje weg,

Kijken hoe het dit weekend gaat :rolleyes:
 
Nieuwe software eindelijk voor mn portfolio geinstaleerd

www.b-polished.nl :p Moet rest nog aanvullen :)

"B-Polished maakt van elke behandeling een professionele fotoshoot. In ons portfolio kunt de resultaten terugzien van de liefhebbers die u al reeds voor zijn gegaan. "

Al reeds is fout Boyd. :) Verder wel nice! Ik zou alleen die thumbs klikbaar maken als ik jou was.

"die u reeds voor zijn gegaan"

"die u al voor zijn gegaan"
 
Boyd,

Heb jij die website zelf gemaakt? zoja interesse om er nog een te maken in hetzelfde concept voor een leuke vergoeding?

Pm maar..
 
nog ff vraagje aan de ondermers hierzo :)
ik zit nu al zo'n 1,5 jaar bij de rabobank. bij welke zitten jullie met je bedrijf?
want ik baal gvd enorm van de rabobank. ze vinden zich zelf DE bank voor startende ondernemers maar ondertussen...
 
Back
Top