Eigen webshop beginnen

Huuub

New Member
Beste leden,

Ik wil graag een webshop beginnen in onderdelen voor daxen weten jullie groothandels waar ik onderdelen voor deze 4takten kan vinden.

Met vriendelijke groeten,

huuub
 
Advertisement - register to remove this

Heb je geen internet ?
Vaak moet je voor een minimaal bedrag afnemen. Groothandels zijn niet zo happig op dit soort dingen.
Inschrijving KVK. Belasting. Boekhouding, etc.
Is er wel vraag naar ?
En is er concurrentie ?
Begint leuk, totdat mensen hun spullen terugsturen en hun geld terug willen.
Paar slechte reviews en het is afgelopen.
Succes.
 
Heb je geen internet ?
Vaak moet je voor een minimaal bedrag afnemen. Groothandels zijn niet zo happig op dit soort dingen.
Inschrijving KVK. Belasting. Boekhouding, etc.
Is er wel vraag naar ?
En is er concurrentie ?
Begint leuk, totdat mensen hun spullen terugsturen en hun geld terug willen.
Paar slechte reviews en het is afgelopen.
Succes.
Ken je mss groothandels?
 
Niet rot bedoeld, maar welgemeend advies. Als je een webshop wil beginnen zal je zelf hier inzet voor moeten tonen en vooral doen. Je vraagt nu eigenlijk hoe men jou kan helpen om kennelijk je kernproducten te vinden die je kan verkopen. Als je deze vraag moet stellen dan zou ik eerder afvragen of het wel een heel goed idee is.

Dus schouders eronder en zelf even het een en ander uitzoeken (en dan bedoel ik niet de meest basale vragen op een forum neerzetten) :)
 
Men vergist zich vaak in een webshop.
Het kan best succesvol zijn, maar vergis je niet in het werk wat dit met zich meebrengt.
En ben je niet "het wiel aan het uitvinden" ?
Googelen op Dax onderdelen levert al heel veel resultaten op.
En de grootste is toch wel Aliexpress.
 
Het is hoe dan ook geen goed idee. Hier is echt geen boterham meer mee te verdienen.

Je word helemaal kapot geconcurreerd, met bedrijven die veel groter in kunnen kopen, en kleinere winstmarges aan kunnen houden.
Tenzij je echt iets van een miljoen hebt liggen om een grote naam te worden, forget it.

En inderdaad, als je deze vraag moet stellen, gaat het hoe dan ook een hele opgave worden. Als je hier al niet uit komt, vrees ik dat de rest ook niet goed gaat komen.
 
Back
Top