Je eigen onderneming/bedrijf #1

Speezkeesz

Zilhouette Z4 cup!
Aangezien er ook al oudere members tussen zitten zullen er ook altijd een aantal een eigen onderneming hebben, heb al een aantal gezien o.a. webshop's tuners poetsbedrijf ict bedrijven??

Show hier je eigen onderneming of vraag hulp bij het starten van,

(heb dit topic geopend omdat ik samen met mijn zus ook een bedrijf run)


Post maar raak :)
 
Advertisement - register to remove this

misschien een leuk idee om alle bedrijven van forum members als links bij elkaar te zetten? kun je oa ideeen op doen voor web design?
 
Ja lijkt me toff plan :)

Ik heb Samen met mijn zus een kroeg in mijn woonplaats in friesland, helaas nog geen website omdat ik dit simpelweg zelf niet kan , leuk om zo ideeen op toe doen bij anderen :)
 
Ik ben in het dagelijkse leven gewoon student, maar af en toe klus ik wel eens wat bij in het weekend en leg ik bij mensen thuis een terras, oprit of de complete bestrating aan. Het is weliswaar niet echt een eigen bedrijf, maar doe wel alles zelfstandig.

Hier wat foto's:

Foto-6O8ECXSH.jpg


Foto-TSCNGJHW.jpg


Foto-Z3CN7KA8.jpg


Foto-JVDDLK8K.jpg


Foto-J4CQBW6P.jpg
 
ben stratenmaker en ik moet zeggen dt ziet er verdomd strak uit joh

Bedankt, om dat van een andere stratenmaker te horen is wel fijn, die hebben er toch meer oog voor over het algemeen.
Ik moet ook zeggen omdat het mijn dagelijkse werk niet (meer) is, ik ook meer plezier heb in een klus, en ik er ook rustig een uur langer over wil doen, om een wat netter resultaat te geven.

zin in een weekendje friesland? ons terras moet nog opnieuw :p

Waar in Friesland, en hoe groot is dat terras? :p
 
mag dat van je ouders ook?
ik doe het gwn:)
me ouders hebben een rijdende winkel (hier in de buurt noemen ze het De Papkarre en mij noemen ze dus ook zo) wel chill genoeg bier hier in huis
 
Ik heb een bedrijf in metaalbewerking, CNC machines enzo.


(wacht op reacties :+ )


Ik heb geen eigen bedrijf maar lijkt me wel super leuk om zoiets op te zetten. Ook als het niet gaat lopen. Lijkt me toch een leerzame ervaring! En als zoiets goed zou gaan is natuurlijk helemaal mooi :)
 
ik run een fullservice webbureau. corebusiness is technische realisatie van websites leveren aan reclamebureau's. ook doen we complete sites.
 
Ik doe freelance werk (te vergelijken met zelfstandige) naast m'n studie. Voornamelijk als internet redacteur, dat is de digitale versies van leermethodes (boeken) bewerken, controleren, plaatsen via een online systeem. Ik heb nu opdrachten van de 2 Nederlands grootste educatieve uitgeverijen. Ik ben er erg tevreden over, ik verdien het dubbele of driedubbele van wat mijn vrienden per uur verdienen maar ik loop geen risico zoals een echte ondernemer met geinvesteerd kapitaal. Af en toe zijn er deadlines die samen vallen of wanneer ik tentamens heb dan schakel ik wat vrienden in die dan voor/via mij werken. Dan spreek ik een gunstig uurtarief af en dan is het een win-win situatie :)
 
Bouw hier en daar is een website voor kennissen ed. Nooit voor geld, vorige keer heb ik een laptop uitgezocht en met degene die ik nu maak mag ik een lcd tv uitkiezen :)
 
Niemand in de scooterhandel? :+

Das het dichtsbij dat ik ooit ben geweest, gewoon beetje handelen daarin, op een gegeven moment had ik aardig wat onderdelen en verkocht ik zo nu en dan eens een mooi scootertje. Nu doe ik er al tijden niets meer mee.

Mij lijkt het wel mooi eensvoor mezelf te beginnen. Dat hele CV bouwen, carriere maken is denk ik teveel hielen likken voor mijn doen. Dus mn eigen onderneming klinkt dan beter, alleen WAARIN is de grote hamvraag altijd. Denk dat het makkelijkst gewoon handel is.
 
Sinds een jaartje nu bezig met een webshop. Komt uiteindelijk veel meer bij kijken als je van tevoren denkt. Ik vind het wel erg leuk om te doen. Bekende helpen aan spullen voor leuke bedragen, en je naam zoveel mogelijk bekendheid proberen te geven. Erg leuk
 
Back
Top