Injectie scooter start niet

ik heb hier nog 3 auto-accu's staan en een booster, dus mijn aanpak zou zijn om eerst die erbij te pakken en te kijken of dat wat oplevert.
Ik heb net even gekeken en de accu was voor het starten 12.7V, en toen starte ik hem, heb ik even gewacht, viel die weer uit. Hij viel dus uit maar contact stond wel nog aan. Hierbij meette ik 10.08V. Dus hij zakt best wel diep
 
Ik heb net even gekeken en de accu was voor het starten 12.7V, en toen starte ik hem, heb ik even gewacht, viel die weer uit. Hij viel dus uit maar contact stond wel nog aan. Hierbij meette ik 10.08V. Dus hij zakt best wel diep
inderdaad, da's te diep. ben ook benieuwd of ie nog wordt opgeladen dan.
 
Dan zou je als je hem lopend heb ( booster of startaccu) de laad spanning kunnen meten bij stationair , en versneld stationair .
zou in de buurt van de 14v / 15 v moeten zijn . Als je dit niet haalt is het inderdaad de stator of regelaar . Maar een volle accu zou het wel even vol moeten houden , ongeacht of hij laad of niet.
 
Ik hoorde net je filmpje. en zag een andere uitlaat.
Is je lambda sonde wel aangesloten/ mee gekomen?
Deze is aangesloten. Heb tevens altijd met deze uitlaat gereden.
Post automatically merged:

Dan zou je als je hem lopend heb ( booster of startaccu) de laad spanning kunnen meten bij stationair , en versneld stationair .
zou in de buurt van de 14v / 15 v moeten zijn . Als je dit niet haalt is het inderdaad de stator of regelaar . Maar een volle accu zou het wel even vol moeten houden , ongeacht of hij laad of niet.
Hoe en wanneer ik ook meet, ik kom nooit boven de 13V.
 
13v kan ook met gare accu en werkende stator-rotor. als je er een goeie accu in hangt en hij gaat wel naar de 14 was dat 'm
15 is volgens mij weer te veel.
 
als je accu stuk is dan loopt je hele injectie niet lekker meer.je injectie motor heeft altijd stroom nodig niet zoals een carb motor.accu eerst vervangen dus.ik had ooit bij mij 2t ditech dat hij opeens ophield en t lag aan de accu.kan gebeuren.als hij niet beter wordt door een nieuwe accu dan ligt t aan regelaar of er lekt stroom.
Ik heb de accu vervangen en hij zakt niet meer zo veel in spanning, dus dat is al iets. Helaas start hij nogsteeds niet, ofja hij heeft 1x gestart maar toen liep die ook voor geen meter. Ik heb tevens ook de bougie vervangen. De oude zag helemaal zwart? Misschien duid dit op iets anders?
 
Bobine testen. Stator doormeten. Rotor magneten schoonmaken. Pickup cool doormeten en afstand meten.
Laadspanning accu zo een 14,5 volt bij gasgeven.
Zelf soortgelijk probleem gehad. Draad van de pickup coil zat klem hierdoor isolatie beschadigd dus pickup signaal nooit aangekomen waar die verwacht werd.
 
Back
Top