Imitatie Keihin

st. sproeier verschilt wel vaker , heb ze van 38 tot 50 gezien

de hebo keihins schijnen de beste te zijn , kwa bezetting. dus misschien eens met hebo mailen?

Aeroxje said:
en dat zegt de man die imitatie dingen verkoopt als "echte" keihin's :|

dat je daar nou nog over zeurt man... das allang opgelost :? was idd mijn fout, ik wist et niet ! nogmaals sorry ? !

enne btw :| ik heb nog geld naar je over gemaakt ! dus ik vind gewoon serieus dat je nix meer te klagen hebt, ik heb uiteindelijk nog verlies gemaakt op je !

edit : @ a-bizar : chill, was grapje @ ronald :)

Last edited:
Met cheape troep mensen vlammen is ook wel leuk, maar neem dan een airsal t6 en vlam daar een speed mee. Dan gaan we praten. Maar als je met een imitatie keihin rijdt zullen de mensen echt niet zegge 'die kerel is zo snel jonge, hij rijdt zelfs maar met een imi-keihin' Whooot :) en dan nog vlamt ie veel mensen

zo'n imitatie oko doen het echt wel relexed,
Kijk naar > RonaldV @ Speelmansplaten.
Toch zou ik zelf voor de ori gaan omdat deze beter is afgewerkt ,
en als je iets namaakt kan het nooit 100% overeenkomen :)

Tim_xsh said:
de hebo keihins schijnen de beste te zijn , kwa bezetting. dus misschien eens met hebo mailen?

Is type 28SBO PWK Keihin. Zijn geen imitatie,maar de echte japanse Keihin.

MRD, koso en KRD leveren de imitatie (OKO) , fabriek CHUNG YI in Tainan.(Taiwan).
Bestaat in 21, 24,28 en 30 mm.

if you want to have a pwk28 and money is not enough or simply you dont want to spend 250+ euro for a carb. just get the alternative try OKO 28mm or Keihin PWK28 (made in Taiwan) or KOSO 28mm (excellent finishing) their performance is the same as the "REAL PWK28"..

Back