Imitatie Keihin

ik heb precies de zelfde carb.
en het is een imitatie keihin.
een echte keihin heeft een andere gasschuif en gasnaald.
als je even een andere gasschuif en gasnaald in zet en beter afwerkt is hij hast gelijkt aan een echte keihin geloof ik.

Browni said:
ABT

The little white plastic in your slide is on the wrong direction, rotate it 180 degree!!

It was a bit dark when I installed the carb........thanks :)

RonaldV said:
Als iets goedkoper is en imitatie word er altijd gelijk gezegt dat het troep is, beetje jammer.
Vind het juist tof om mensen te vlammen met cheap spul.

Dan heb ik de goede carburateur gekocht :X

OK, dan zijn we eruit dat het een "goede" imitatie is, maar heeft iemand met een echte Keihin dit voor mij: +ralf+

Hoofdsproeier :
Stationairsproeier :
Naald :
Mengbuis :

Razma said:
het jammere vind ik vooral dat dealers dit soms gaan aanbieden als échte Keihin's en erbij vermelden dat andere zaken gewoon 'te duur' zijn..

... wat dus in praktijk ook gebeurd...

Maar wie moet daar de schuld voor krijgen. Een dealer die voornamelijk wil verkopen en niet beter weet dan dat het gewoon echte keihin's zijn kan je hiervoor niet beschuldigen. Erger is het dat er gewoon een fabrikant/leverancier is die namaak carbarateurs verkoopt en zegt dat het gewoon echte keihins zijn.
Verder helpt dit topic wel, want de mensen die nu een keihin willen kopen weten waar ze op moeten letten.

ik zeg ook niet dat dit topic fout is of wat ook... integendeel..

maar wel dealers best wel weten waarover ze praten en het toch doen..
niet de onwetende fietsenboeren uiteraard.

RonaldV said:
Als iets goedkoper is en imitatie word er altijd gelijk gezegt dat het troep is, beetje jammer.
Vind het juist tof om mensen te vlammen met cheap spul:).

:W Juist !

Btw, zelf heb ik deze carb ook, die coating schuur je zo van de gasschuif af. Kelkje wat afwerken en polijsten en je hebt bijna de echte keihin Pwk.

Ben trots dat ik deze carb heb :D

Die imitatie keihin's presteren gewoon goed. Net zoald die knoop hierboven zegt gasschuif ff polijsten en kelk afwerken. De echte keihin heeft ook meer overlopen.

Maar ik ben tog blij dak een echte heb +ralf+

Sander said:
Dit is 100% zeker een immitatie-shit-meuk-ding.

Ze liggen hier @ lokale dealer voor 108 euro in de vitrine... Ik heb er eens naar gekeken, maar ik vind het niets... Misschien dat er eens wat getest kan worden @ dure setup. dan weten we meer over de prestaties. maargoed, dat is nu allemaal gissen.

Ik kan je in ieder geval wel vertellen, dat dit geen origineel exemplaar is.

Bij onze lokale dealer liggen ze zelf's voor 135euro..

RonaldV said:
Vind het juist tof om mensen te vlammen met cheap spul:).

dat zeggen alle mensen die et echte spul niet aan kunnen schaffen ;)

:*

just wanna say hi!!!

those are called Class A from Taiwan.. 'coz its constructions was based from a real keihin, except for its furnishing. but performance wise there not much of a difference..

raymen said:
Is een oko...hetzelfde als zon imitatie keihin ???

OKO is not an Keihin imitation.. 'coz oko has its own company that makes various accesories & parts like cylinder heads, suspensions, carbs. etc.. although oko & pwk can interchange its parts..

De echte Keihin PWK's zitten verpakt in licht bruin karton doosje, met witte sticker erop en groen opschrift Keihin met type vermelding & ref.
Met doorzichtig plastic zakje rond carbu.
Met vermelding 28 en/of 29sbo.

Op de std. sproeiers staan ook logo op.
Zo worden ze verstuurd vanuit Japan. Andere verpakking zijn nep of copy ervan.

Back