ABT
Boers Engineering
Dat er veel varianten op de Keihin PWK waren wist ik, je hebt een Oko, een MRD en je hebt Koso PWK's.
Maar nu heb ik bij iemand op het forum een nieuwe Keihin PWK gekocht, waar aan de buitenkant netjes alle Keihin-logo's op staan, maar toch weet ik bijna zeker dat het een Imitatie Keihin is.
Kijk en vergelijk:
Mijn PWK:
Originele PWK:
Product-review Scootertuning.net
De verschillen:
*Gecoate gasschuif ipv gepolijst.
*Vacuum-aansluiting.
*Geen type/maat nummers op sproeiers, naald en mengbuis.
*Ruwe kelk
*Metalen stationair-schroef ipv kunststof
Was benieuwd of de afstelling een beetje in de buurt kwam voor een scooter, maar dat viel redelijk mee, zonder af te stellen liep het al redelijk.
Hebben meer mensen zo'n Keihin of weet iemand wat dit nu precies is?
Van de afwerking van de kelk enz. lig ik niet zo erg wakker van eigenlijk, alleen zou ik de sproeier/naad/mengbuis-bezetting wel willen weten van een Originele Keihin, dan weet ik wat ik moet zoeken
Maar nu heb ik bij iemand op het forum een nieuwe Keihin PWK gekocht, waar aan de buitenkant netjes alle Keihin-logo's op staan, maar toch weet ik bijna zeker dat het een Imitatie Keihin is.
Kijk en vergelijk:
Mijn PWK:
Originele PWK:
Product-review Scootertuning.net
De verschillen:
*Gecoate gasschuif ipv gepolijst.
*Vacuum-aansluiting.
*Geen type/maat nummers op sproeiers, naald en mengbuis.
*Ruwe kelk
*Metalen stationair-schroef ipv kunststof
Was benieuwd of de afstelling een beetje in de buurt kwam voor een scooter, maar dat viel redelijk mee, zonder af te stellen liep het al redelijk.
Hebben meer mensen zo'n Keihin of weet iemand wat dit nu precies is?
Van de afwerking van de kelk enz. lig ik niet zo erg wakker van eigenlijk, alleen zou ik de sproeier/naad/mengbuis-bezetting wel willen weten van een Originele Keihin, dan weet ik wat ik moet zoeken