Ijskarten April 2008

Wat vind jij ervan?

• Ja, lijkt me tof!

Votes: 27 79.4%
  • Nee, mij te koud! Brr

Votes: 0 0.0%
  • Jammer, net iets te ver

Votes: 4 11.8%
  • Ik denk er even over na :)

Votes: 3 8.8%

• Total voters
    34
  • Poll closed .
Ik had de poll tot eind maart laten lopen, maar is nu al gesloten :S misschien dat een mod hem even weer open kan maken..

En karts is geen probleem, maar we kunnen dan niet allemaal tegelijk in 1 heat :)

Beste mensen,

Het ijskarten is in volle gang, maar ik heb geen dag vrijgehouden voor SF.net. Puur omdat ik weet dat veel mensen zeggen dat ze komen en dan ineens niet op komen dagen. En dan word ik op me werk aangekeken voor degene die het geregeld heeft en ze lopen dan aardig wat geld mis als niet iedereen komt. Daarom kan je gewoon op eigen gelegenheid komen en dan is het net zo leuk :)
En als je gaat kan je natuurlijk wel ff gedag zeggen :) (Ik sta meestal in een grijze jas.)

Ik werk bij het ijskarten meestal op de woensdag en de zaterdag. En dan sta ik bij de start/finish als baanleider als het goed is .

Ik ben al een x geweest, vorig jaar verliep alles vlotjes en soepel.. dit jaar wat minder ;(

We hadden gereserveerd, zouden we niet in het systeem staan... goed ik wachten op degene die de reservering gemaakt had (vriend van me), toen stonden we bij een andere medewerker opeens wel in het systeem alleen 1 uur eerder terwijl er om half 9 afgesproken was. Met een paar belletjes konden we meedoen..

We komen beneden en moeten vlug vlug jasjes aandoen die niet in de kleedruimte hingen, lekker zweetjasje van iemand anders aan die al langs de baan stond.. rennen rennen rennen en dan zit je daar tussen weet ik hoeveel wildvreemden op de baan van een bedrijfsarrangement was het volgens mij die teveel hebben gedronken (of geestelijk gestoord zijn:X) Wat resulteerde in een voor mij pers. kut heat.

Voordat we wegreden kwam er nog een best leuke dame langs de karts lopen die tot op het moment dat ze haar mond open deed mij een uiterst vriendelijk persoon leek.. er werd naar iedereen "gordel" gesnauwt en daar gingen we... *vriendelijk:rolleyes:*

Daarnaast waren ze in de bocht "achterin" de hal 3/4 van de heat bezig met de baan repareren en stond er iemand dus bijna de hele heat geel te vlaggen waardoor iedereen weer ging remmen enz. Het personeel langs de baan was naast het personeel bij start/finish niet echt het meest slimme/gemotiveerde, geel vlaggen achter de stukken die op de baan stonden, rijders die aankwamen zagen totaal niets van de gele vlag en werden totaal verrast door een stilstaande kart bijv.

Tot zover mijn verhaal, binnenkort ga ik misschien nog een keer... even kijken hoe het dan gaat :!

@ Mark; dit is geen flame oid richting jou, ik was enkel verbaast in vergelijk met hoe soepel het vorig jaar allemaal ging itt dit jaar.

* verhaal *

Jammer dat je het inderdaad zo ervaren hebt. Ik snap inderdaad dat het niet tegen mij is, maar wel jammer dat het zo heeft moeten gaan. Ik denk dat het de zondag was die jij bedoeld? Ik was er toen inderdaad niet en heb gehoord dat het er heftig aan toe ging met inderdaad een partij die aardig irritant en vervelend was.
Hierdoor is ook de boarding stuk gereden en heb ik zondagnacht tot maandga ochtend 10 uur de boarding staan repareren!
Die mensen zijn ook vriendelijk verzocht om niet meer terug te komen. Als je de volgende keer komt... ik sta bijna altijd bij de start/finish en dan maken we een praatje! En als het kan regel ik ff een 2e heatje :P

Back