SF 1 april ..

Ik zag hem vanmiddag ook en schok me de tering :winner:
Was nog wel zo helder om te bedenken welke dag het was, voor ik bas zou pmen ofzo :+

Ik ben er ook in getrapt was erg saggo vandaag en dacht egt wat krijgen we nou weer...

Heb indd ook pm gestuurd : wat een flauwe 1 april grap... ben er wel ingetrapt :P

Aantal mooie topics voorbij zien komen in de trant van "ik ben geen oplichter hoor!"

Volgens mij was die van Renzoke wel een van de mooiste :W

Morgen (of nog vanavond) plaats ik alle pm's die ik heb ontvangen. Ik heb 99% leuke ontvangen, 1 iemand boos :D

Ik zal dan ook wel de vele U en A topics terugplaatsen :) Ik plaats het wel in U en A ivm namen en dergelijke. Ik denk dat dit jaar wel de kroon spant met 1 april grappen tot nu toe :p

zo idd..
was me ook echt dood geschrokken..
Laatste paar maanden toch al helemaal geen besef meer van tijd!
Laat staan datum.
Had het niet eens in de gate dat het 1 april was.
Later toen ik echt verder aan het zoeken was,, viel het kwartje.. (heel ligt veertje denk eerder)

Maar idd Bas.. zwaar goede 1 april grap!

Zie het nu pas!
Ik vind dat jullie het TE overdreven hebben. Het is verre van geloofwaardig nu. Alsof jullie wat zouden kunnen doen. Al was het werkelijk zo dan zou ik me nog niet druk maken :P

Morgen (of nog vanavond) plaats ik alle pm's die ik heb ontvangen. Ik heb 99% leuke ontvangen, 1 iemand boos :D

Ik zal dan ook wel de vele U en A topics terugplaatsen :) Ik plaats het wel in U en A ivm namen en dergelijke. Ik denk dat dit jaar wel de kroon spant met 1 april grappen tot nu toe :p

Volgens mij heb je echt een dagtaak gehad aan het verwijderen van al die posts, haha!
Vorig jaar was hij ook goed. Tot nu toe ben ik er nog geen 1 keer ingetrapt.
Ben benieuwd wat je volgend jaar voor ons in petto hebt. Het moet toch een keer gebeuren dat ik er in ga trappen, haha!

Back