SF 1 april ..

Ik heb de lijst met pm's net bekeken, echt heerlijk thuiskomen zo! Wat een prachtige reacties zaten daar tussen zeg :) Ik ga nog steeds stuk om al die verontwaardigde reacties! :D
 
Gvd echt stelletje rotzakken maar echt de beste 1 april grap ooit! Ik was het dus ook TOTAAL vergeten vandaag dat het 1april was dus ik kijk op het forum... zie ik daar mijn nick als oplichter. Ik pm uiteraard om te vragen wie ik dan wel zou opgelicht hebben. Daarna open ik een thread met de vraag voor meer info en toen had ik het gezien dat er [you]... stond maar toch plaatste ik de thread voor de zekerheid. Was er echt hard van geschrokken maar achteraf lag ik wel vierkant van het lachen. 1 April ... ik haat het ook al is het de eerste keer dat ik er in trap het was best schrikken :+
 
2ewzg49.png


nu staat dit er weer maar als je er op klikt krijg je weer dat je oplichter bent :P
 
Morgen (of nog vanavond) plaats ik alle pm's die ik heb ontvangen. Ik heb 99% leuke ontvangen, 1 iemand boos :D

Ik zal dan ook wel de vele U en A topics terugplaatsen :) Ik plaats het wel in U en A ivm namen en dergelijke. Ik denk dat dit jaar wel de kroon spant met 1 april grappen tot nu toe :p

Prachtig, ben benieuwd wat er allemaal gezegd is geworden :)
 
Morgen (of nog vanavond) plaats ik alle pm's die ik heb ontvangen. Ik heb 99% leuke ontvangen, 1 iemand boos :D

Ik zal dan ook wel de vele U en A topics terugplaatsen :) Ik plaats het wel in U en A ivm namen en dergelijke. Ik denk dat dit jaar wel de kroon spant met 1 april grappen tot nu toe :p

Vond die van vorig jaar toch wel beter hoor :D

Dat je zelf mensen kon bannen voor een bepaalde tijd als jij vond dat ze de regels hadden overtreden, en dan zelf voor die tijd gebanned werd :X

Toen kneep ik hem dus toch wel omdat ik zomaar iemand voor heel veel dagen had gebanned :P

Maar kreeg deze al te horen van een vriend van mij, dus wist al dat het een grapje was :P
 
Back
Top