1 april

gisteravond was ik bij een maat/collega van me.
ik sta op, en flikker zo tege de deur aan.
zegt die, ja leuk he 1 april. todat ik um aankeek met een blik van: waar lul jij over??
beetje veel te snel opgestaan dus :)
 
op men stage zeggen ze zo van je moet naar de fotograaf om runtgenfoto's voor in je medische dossier, ik daar naartoe met een brief staat er in met koeieletters 1 april, ik weer moet ik dan trugkomen :p vage actie
 
Ik ben zelf gelukkig niet beet genomen met 1 april, een vriend van me wel in de supermarkt...
Komt er een meisje van een jaar of 5/6 naar hem toe en zegt ; meneer, uw veters zitten los, gaat die lul nog kijken ook..
Rent dat gekke kind 3x door de winkel heen ofzo...1 april kikker in je bil die er nooit meer uitwilt 8P

*owned*
 
r0bert said:
Ik ben zelf gelukkig niet beet genomen met 1 april, een vriend van me wel in de supermarkt...
Komt er een meisje van een jaar of 5/6 naar hem toe en zegt ; meneer, uw veters zitten los, gaat die lul nog kijken ook..
Rent dat gekke kind 3x door de winkel heen ofzo...1 april kikker in je bil die er nooit meer uitwilt 8P

*owned*

:W dan sta je voor LUL:D

@evolution, k had er zelfs een thread over gemaakt in U&A :L... k dacht er helemaal niet aan dat het een 1 April grap was..:p
 
r0bert said:
Ik ben zelf gelukkig niet beet genomen met 1 april, een vriend van me wel in de supermarkt...
Komt er een meisje van een jaar of 5/6 naar hem toe en zegt ; meneer, uw veters zitten los, gaat die lul nog kijken ook..
Rent dat gekke kind 3x door de winkel heen ofzo...1 april kikker in je bil die er nooit meer uitwilt 8P

*owned*

hahaha te vet :D geowned door een meisje van 5 :#
 
Back
Top