joh er komen nog meer dan genoeg sprints waar de sbo niet is.ghost-dna said:nou, ik zal je zeggen waarom de jeugd illegale races gaat houden. omdat ze de sbo maar niks vinden en er daarom weinig overblijft aan meetings en zoeken ze alternatieve......
maare ik spreek niet voor mezelf or ...
mvg R
Dennis said:nah ik vind het allemaal wel mee vallen, dat eeuwige lul verhaal van mensen zetten alles in een negatief daglicht blabla
wij branden ook altijd in de polder, wat moet je dan, 10 x per jaar je scooter eens naar buiten trekken voor die paar sprintjes,
je kan hoog of laag springen maar voor die 2000 die erin zit wil je wel wat terug
Daniël. said:Ik heb het toch ook niet over jullie? :X
Edwino said:wat lult die pliesie agent dan, op m'n banden staat max 130 km per uur
en die remmen kappen er ook niet mee als je 100+ rijdt
Dennis said:*zucht* je snapt toch zelf ook wel dat ze er de ballen niet van snappen
btw ze gaan heus niet zeggenm scooter kan makkelijk 100 hebben hoor, banden + remmen gaat prima, dan denkt iedereen van he *he das tof*
nu zijn er heus nog wel wat kinders die het afschrikt
Daniël. said:Moet die agenten straks maar us gaan uitleggen wat scooter tuning inhoudt 8P
En Firefoxmhr, ik ga der niet eens meer op in.
Je snapt toch wel wat ik bedoel of niet?
Daniël. said:Lui steken echt geen €1500 (of meer) in een scooter om alleen maar @ een meeting te rijden. Die rijden ook in de buurt (op afgelegen stuk), gaan bij andere members langs om te kunnen rijden. Dat hou je toch, en dat kun je toch niet tegen houden.
En tegenwoordig begint iedereen al op 16/17 met scooter tuning, die hebben dus nog geen rijbewijs, en kunnen dus lang niet na elke meeting toe. Niet elke ouder is zo gek om elke keer maar mee te gaan..