fvanwinsen5
Scary rox Owner!!
Waarom kan ik nooit filmpjes bekijke via RAPIDSCHARE ???
goddje said:Ach iedereen die zegt dat het zoo stom is om eraan mee te werken vind ik alleen maar ontzettend hypocriet!
Ik weet zeker dat niemand deze kans had laten liggen om met zijn groep op nationale TV te komen. Dan kan je wel zeggen dat je zo de scooterwereld in een slecht daglicht zet, maar we hebben gedaan wat we konden om het zo mooi mogelijk te laten overkomen. Wat SBS6 er dan van maakt moeten wij dan maar afwachten.
Ik vond het een super dag vandaag en heb echt genoten van mn scooter! En ik weet zeker dat 1000en scooterliefhebbers met veel genot hebben gekeken!
Ik wil Rick (beta_apeldoorn) bedanken, want zonder hem was dit niet gebeurt!
Ruubje (Evo Rally) met rode en zwarte kappen
fvanwinsen5 said:Waarom kan ik nooit filmpjes bekijke via RAPIDSCHARE ???
Haagze sf2 said:ben ff het filmpje aan het downloaden.
maar wat ik net al op msn zei tegen kenny.
denk niet dat SBS over een legale race iets gaat schrijven.
mensen willen helaas sensatie... maar ben benieuwd :W
Daniël. said:Dat wat er snachts gebeurd kan ik me iets bij voorstellen, maar dat anders stukje van overdag, zie ik niks verkeerds in opzich.
Daniël. said:Vind dat ze toch nog wel redelijk het in een goed daglicht proberen te zetten.
[5th]Tom. said:/edit: Maitre R. is me voor :|
van dit forum wel ja..Shane said:filmpje net gekeken, en ik vind het opzich ook best meevallen, ik had erger verwacht. Ze laten ook gewoon zien dat de echte kern (en daaronder vallen de meeste actieve leden van dit forum wel) er niet mee opstraat rijdt maar echt met aanhangers enzo gaat..
Shane said:filmpje net gekeken, en ik vind het opzich ook best meevallen, ik had erger verwacht. Ze laten ook gewoon zien dat de echte kern (en daaronder vallen de meeste actieve leden van dit forum wel) er niet mee opstraat rijdt maar echt met aanhangers enzo gaat..
[5th]Tom. said:Die actie dat er met een groepje scooters word gereden en dat er een tegenligger aan beide kanten gepasseerd word is echt fucking dom x|
/edit: Maitre R. is me voor :|